چالش آشپزی پپسی؛ پای سیب درست کن!

طبخ کیک پای سیب یکی از گزینه‎ های جذاب برای نسل‎ های مختلف است بنابراین کمپین تازه پپسی براساس به اشتراک گذاری تلاش ‎های مختلف در این زمینه صورت گرفته است.

کد خبر : 56019 تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۸

پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین امروزه بارگذاری ویدئوهای آشپزی در شبکه های اجتماعی رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. برخی از آشپزهای حرفه ‎ای یا اینفلوئنسرها به طور مداوم در تلاش برای بارگذاری ویدئوهای آموزشی در رابطه با طبخ غذاهای مختلف هستند. این امر برای بسیاری از کاربران به مثابه محتوای خسته ‎کننده تلقی می شود. کمتر کسی حوصله طبخ غذاهای بیش از اندازه پیچیده را دارد. این امر به طور ویژه ‎ای درباره نسل جوان صدق می ‎کند بنابراین پپسی در کمپین تازه اش به دنبال دستورالعملی ساده رفته است. طبخ کیک پای سیب یکی از گزینه‎ های جذاب برای نسل‎ های مختلف است بنابراین کمپین تازه پپسی براساس به اشتراک گذاری تلاش ‎های مختلف در این زمینه صورت گرفته است.

تمرکز بر روی شبکه اجتماعی تیک تاک بخشی مهمی از کمپین تازه پپسی را شکل می ‎دهد. دلیل این امر امکان تولید ویدئوهای خنده ‎دار و کوتاه از تجربه آشپزی نسل جوان است. بدون شک اگر مخاطب هدف پپسی نسل میانسال بود، بسیاری از ویدئوها ماهیت حرفه ‎ای پیدا می ‎کند. تمرکز بر روی نسل جوان برای ایجاد اوقاتی خوش و همچنین ویدئوهایی شاد صورت گرفته است.

بدون تردید پیشبرد کمپین های بازاریابی بدون همکاری گسترده با اینفلوئنسرهای حرفه ‎ای امری دشوار خواهد بود. بر همین اساس برند پپسی اقدام به همکاری گسترده با برخی از اینفلوئنسرهای تیک تاک کرده است. این امر به معنای بارگذاری تجربه تهیه پای سیب از سوی اینفلوئنسرهای موردنظر خواهد بود. استفاده از ویدئوهای جذاب تیک تاک فقط مخصوص همان پلتفرم نیست. بر این اساس بازاریاب ‎های پپسی ویدئوهای تیک تاکی کمپین ‎شان را در سایر پلتفرم‎ ها نیز بازنشر خواهند کرد. تا به حال استفاده از توییتر، اینستاگرام و فیس ‎بوک برای بازاریابی پیرامون کمپین جدید پپسی به تایید تیم بازاریابی شرکت رسیده است بنابراین کاربران سایر پلتفرم ‎ها نیز شانس مشاهده محتوای جذاب تیک تاکی را خواهند داشت.

راه اندازی چالش های گوناگون در شبکه های اجتماعی در طول سال‎ های اخیر بدل به راهکاری جذاب برای جلب تعامل مخاطب هدف شده است. برندهای بسیار زیادی اقدام به راه اندازی چالش های مختلف در این فضا کرده‎ اند، اما فقط تعداد محدودی از آنها موفق به تاثیرگذاری عملی بر روی مخاطب هدف شده ‎اند. پپسی در این میان با سرمایه گذاری بر روی دامنه وسیع طرفدارانش و همچنین انتخاب موضوعی به نسبت ساده و جذاب شانس بالایی برای موفقیت در جلب تعامل کاربران خواهد داشت.

منبع: فرصت امروز

نظر شما