بازاریابی مک‌دونالد در بازی‌های موبایلی

در پی همه‌گیری کرونا و محبوبیت بازی‌های موبایلی، بازاریاب ‎ها بازه زمانی کنونی را بهترین فرصت برای برندها به منظور تاثیرگذاری بر روی کاربران می‌دانند.

کد خبر : 55308 تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۵

پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین استفاده از بازی های موبایلی در طول دوران شیوع کرونا و قرنطینه بسیاری از مردم در سراسر جهان رو به افزایش گذاشته است. بازی هایی نظیر Among Us با دامنه وسیعی از کاربران بدل به سرگرمی مشترک مردم در سراسر دنیا شده اند.

در این شرایط بازاریاب ‎های متخصص در زمینه پلتفرم‎ های گوشی همراه بازه زمانی کنونی را بهترین فرصت برای برندها به منظور تاثیرگذاری بر روی کاربران ارزیابی کرده ‎اند. دلیل این امر وقت‎ گذرانی به مراتب بیشتر کاربران در گوشی ‎های هوشمند است. استودیو بازی‎ سازی Audio Mob به عنوان یکی از استودیوهای نام ‎آشنا در زمینه طراحی و تولید بازی های موبایلی به تازگی خبر از ساخت بازی تازه‏ای به نام Big Brother داده است. این بازی براساس الگوبرداری از برنامه ‏ای خنده ‎دار در سال ۱۹۹۹ طراحی شده است. یکی از گزینه‎ های جالب در این میان همکاری استودیو Audio Mob با آمازون و مک دونالد برای نمایش تبلیغات چنین برندهایی است. بر این اساس کاربران به منظور کسب سکه یا امتیاز بیشتر امکان مشاهده تبلیغات برندها را خواهند داشت.

سیستم پرداخت جایزه بازی ها با کاربران در ازای مشاهده تبلیغات در طول چند سال اخیر توسعه بسیار زیادی یافته است. در این میان بازی Big Brother نوآوری‎های بسیاری به همراه دارد. این امر شامل پخش محتوای تبلیغاتی برندها در قالبی تعاملی و جذاب ‎تر برای مخاطب هدف است. کاربران به این ترتیب توجه بیشتری به تبلیغات برندها خواهند نمود.

استودیو Audio Mob در طول سال‎ های اخیر در زمینه تولید بازی های موبایلی با کاربرد وسیع ارتباطات صوتی مهارت بالایی کسب کرده است. همین امر برای طراحی بازی های تازه توجه برندهای مختلف را جلب نموده است. در این میان آمازون و مک دونالد حتی پیش از رونمایی رسمی از بازی تازه این برند اقدام به همکاری تبلیغاتی با آن کرده ‎اند.

نسخه اولیه بازی Big Brother از مدتی پیش در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی تجربه تعاملی و جذابی در اختیار کاربران قرار می‏دهد. دلیل اصلی رونمایی اولیه و زودتر از موعد نسخه بتا بازی فرصت مناسب برای تعامل با مخاطب هدف در دوره کرونا بود. بر این اساس تیم Audio Mob امیدواری بسیار زیادی برای دریافت بازخوردهای گسترده از سوی کاربران و بهبود شرایط بازاریابی برندش دارد.

منبع: فرصت امروز

نظر شما