پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین پیمان فروهر دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی و آشامیدنی، درباره حال و هوای این روزهای صنعت آب معدنی به پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین گفت: «از آنجایی که حدود ٥٠ درصد از بازار مصرف اين صنعت متعلق به احجام يك نفره (از نيم ليتري به پايين) بود و بازار اين احجام عبارت بود از رستورانها اعم از ايراني و فستفود، كافيشاپها، هتلها، سينماها، پاركها، تفريحات توريستي و گردشگري، باشگاههاي ورزشي، كلاسهاي آموزشي، و … كه به دليل كرونا از اوايل اسفند ماه تا به امروز يا تعطيل بودهاند يا با كمترين استقبال مواجه شدهاند و همين امر موجب كاهش توليد و رونق در اين صنعت شد و شش ماهه اول سال كه مصادف با رونق فصلي اين صنعت است از تلخترين خاطرات فعالان اين صنعت شد.»
فروهر افزود: «از طرفي افزايش شديد قيمت مواد اوليه و ساير هزينه هاي توليد هم نفسگير شده است و متاسفانه روزانه با تغيير قيمتها مواجه شده ايم. نهايتا صنعت بسته بندي آب چندان حال و روز خوشي ندارد.»
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب معدنی و آشامیدنی در عین حال تاکید کرده: «ولي ذكر اين نكته ضروري است كه بدون شك افق اين صنعت در كشور روشن خواهد بود و با توجه به فرسودگي شبكه توزيع آب شرب شهري در كلانشهرها و سن بالاي ٥٠ سال آنها و همچنين كاهش منابع آب قابل استفاده بيش بيني ها نشانگر توسعه فرهنگ مصرف محصولات اين صنعت طي سالهاي پيش رو خواهد بود و قطعا سرانه مصرف اين محصول مسيري را طي خواهد كرد كه كشورهاي همسايه طي نموده اند.»