نوآوری پپسی در تبلیغات چاپی

اکنون پس از گذشت نزدیک به یک دهه بی توجهی به تبلیغات چاپی باز هم شاهد اوج گیری این فرمت تبلیغاتی هستیم. دلیل اصلی این امر افزایش بی رویه هزینه های تبلیغات دیجیتالی است.

کد خبر : 47538 تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۶

پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: این امر بسیاری از برندها را به فکر استفاده از راهکارهای جایگزین انداخته است. در این میان هیچ راهکاری به اندازه بازگشت به شیوه قدیمی و دوست داشتنی تبلیغات چاپی خوشایند نخواهد بود.
بدون تردید اغلب طراح های تبلیغات و بازاریاب های امروزی آشنایی چندانی با اصول تبلیغات چاپی ندارند. به همین خاطر در مقاله کنونی به بررسی چند نمونه از برترین تبلیغات چاپی در سال های اخیر خواهیم پرداخت. این امر کمک شایانی به بازاریاب ها در راستای طراحی کمپین های تبلیغات چاپی بهتر خواهد کرد.
پپسی
بسیاری از ما علاقه مند به استفاده از نوشیدنی ها در خنک ترین حالت ممکن هستیم. این امر به ویژه پس از یک روز کاری دشوار و فشرده لذت بسیار زیادی دارد. چالش اصلی در این میان، صرف نظر از انتخاب نوشیدنی، بحث زمان مناسب برای خنک شدن آن در فریزر است. گاهی اوقات به دلیل حواس پرتی ما نوشیدنی موردنظر کاملا یخ می زند. بسیاری از افراد یخ زدگی نوشیدنی را موجب از بین رفتن طعم اصلی اش می دانند. این امر موجب تلاش بسیاری از برندهای تولید نوشیدنی برای استفاده از ترکیب مقاوم در برابر یخ زدگی شده است.

برند پپسی در این میان ایده بسیار جالبی دارد. این برند به جای ایجاد تغییر در ترکیب نوشابه های مشهورش اقدام به طراحی یک تبلیغ چاپی نوآورانه کرد. بر این اساس برای کاهش احتمال یخ زدگی نوشابه فقط باید برگه تبلیغ پپسی را در آب قرار داده و سپس نوشیدنی موردنظر را در آن قرار دهیم. سپس با قرار دادن ظرف موردنظر در فریزر احتمال یخ زدگی آن در کوتاه مدت کاهش خواهد یافت.
نکته جادویی درباره کاغذ تبلیغ پپسی استفاده از نمک دریا و سایر ترکیب های شیمیایی برای افزایش نقطه یخ زدگی است. به این ترتیب با یک ایده ساده و کاربردی بسیاری از مشکلات در زمینه استفاده از نوشیدنی خنک رفع شد. این امر نقش مهمی در بهبود ذهنیت مخاطب نسبت به برندها دارد.

نظر شما