سهم بزرگ آپلیکیشن‌های غذا و نوشیدنی در ios

کاربران موبایل در فصل گذشته، در سراسر جهان بیش از ۳۰ میلیارد بار اپلیکیشن دانلود کرده‌اند. این آمار تنها شامل نصب جدید بوده و نصب مجدد یا به‌روزرسانی برنامه را در برنمی‎گیرد. همچنین کاربران سیستم‌عامل‎های اندروید و iOS در فصل گذشته نزدیک به ۶/ ۲۲ میلیارد دلار برای خرید اپلیکیشن صرف کردند که نشان از رشد ۲۰ درصدی هزینه صرف‌شده برای خرید برنامه موبایلی در سال است.

کد خبر : 43663 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین در iOS، برنامه‌های غذایی و نوشیدنی بزرگ‌ترین رشد را در سهم بازار دانلودها در سراسر جهان داشتند که نشانه‌ای از تحول این صنعت از طریق موبایل است. سه برنامه برتر تحویل غذا به ترتیب Uber Eats، DoorDash و Grubhub بودند.

جالب است بدانید که دو سرویس اخیر فقط در آمریکا فعالیت می‌کنند. KFC چین، برنامه مک دونالد و استارباکس، سه برنامه برتر فست فود بودند. چین، آمریکا، ژاپن، تایوان و بریتانیا همچنان سهم بزرگی در رشد خرید کاربران از iOS داشتند و ۸۰ درصد درآمد فروشگاه iOS از محل فروش اپلیکیشن بود. هنگ‌کنگ و فرانسه نیز شاهد رشد چشمگیری در سهم خود از بازار iOS بودند. در گوگل‌پلی، آمریکا، ژاپن، کره‌جنوبی، آلمان و تایوان بیشترین سهم را در رشد خرید کاربران داشتند و در مجموع ۷۰ درصد کل خرید را در این فصل پرداختند.

نظر شما