راه اندازی تشکل رسانه ای توسط اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران می گوید که باید رابطه خبرنگاران و اصحاب رسانه با این تشکل اقتصادی تعریف شده باشد تا بتوانند از امکانات یکدیگر استفاده کنند

کد خبر : 42546 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین غلامحسین  شافعی افزود: اتاق بازرگانی ایران اقدام به ایجاد یک تشکل برای اصحاب رسانه در داخل اتاق خواهد کرد که لازمه آن تشکیل این تشکل در استان ها و سپس تشکیل آن در سطح ملی است.
وی تاکید کرد: باید رابطه خبرنگاران و اصحاب رسانه با تشکل های اقتصادی تعریف شده باشد تا بتوانند ارتباط نزدیک تری برقرار و از امکانات یکدیگر استفاده کنند و ایجاد این تشکل برای خبرنگاران و تشکل های اقتصادی نفع دوسویه خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: مسئولیت اجتماعی و فرهنگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران کمتر از مسئولیت اقتصادی اش نیست و از طرفی رابطه فعالان اقتصادی با توده مردم تعریف شده و مناسب نبوده است از این رو درصدد جبران این خلا هستیم.
شافعی افزود: توسعه وقتی اتفاق می افتد که بیشتر اثرگذاری اش از توده مردم آغاز شود و اگر توسعه را آغاز کنیم و روستاها را نادیده بگیریم توسعه به نتیجه نمی رسد چون نامتوازن است و در همین راستا ارتباط گیری با سینماگران و کارگران را از چندی قبل آغاز کرده ایم و امروز درصدد ارتباط گیری بیشتر با رسانه ها از طریق راه اندازی این تشکل هستیم.

نظر شما