نکته سنجی انتقادی درباره تبلیغ یک برند ماء الشعیر

یکی از کارشناسان تبلیغات درباره تبلیغ پرسر و صدای ماء الشعیر عالیس به نکته انتقادی جالبی اشاره کرده است.

کد خبر : 42493 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۴:۵۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین این روزها یکی از تبلیغات عالیس درباره محصول ماء الشعیر این شرکت بحث های زیادی ایجاد کرده است.

یکی از کارشناسان تبلیغات کشور با اشاره به این تبلیغ عالیس نوشته است:…. نکته ای آزار دهنده این است که وقتی برای خرید یک نوشیدنی به فروشگاه با هایپر مراجعه می‌کنیم میگیم: آقا لطفا یک ماالشعیر بدید! یک دوغ بدید و…. نمیریم بگیم یک عالیس بدید. نمیگیم یک بهنوش بدید!
این حقیقت ساده در تبلیغ نادیده گرفته شده. کدوم دفعه شده به دنبال برند بریم نه محصول؟!
خب حداقل اولش میگفت یک ماالشعیر عالیس بدید بعد واسه اینکه تنوع بسته بندی ها رو نشون بده به خریدار پیشنهاد می‌داد.

اینکه بریم بگیم عالیس میخواییم اونوقت ندونیم دوغ میخواییم یا نوشیدنی دیگه امری غیر طبیعی است که به نظر میرسه مخاطب رو دست کم گرفتند!!

نظر شما