پپسی هم پس از کوکاکولا وارد صنعت قهوه شد

«پپسی» به تازگی اعلام کرده است که تیم جدیدی را تشکیل داده که این تیم در سال ۲۰۱۹ میلادی قهوه را به‌صورت بطری تولید می کند و به بازار عرضه خواهد کرد.

کد خبر : 40964 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین این برند برای نخستین‌بار اقدام به تولید قهوه‌های بطری ایی و فوری کرده است و هم‌اکنون قصد دارد تحولی بزرگ در بخش تولید قهوه ایجاد کرده و برای کسب این هدف خود نیز از برندهای برتر نوشیدنی جهان استفاده خواهد کرد.
مجله صنعت غذا نوشته است: از این رو در نخستین گام تیم تخصصی را تشکیل داده و در مرحله بعد به سراغ تولیدکنندگان برتر نوشیدنی می رود. انواع قهوه‌های بطری‌ایی «پپسی» وارد بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد و سپس به سایر بازارها ارایه داده می شود. بسیاری از کارشناسان معتقدند این نوع قهوه‌ها که با بسته‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شوند، قطعاً با استقبال چشمگیری مواجه خواهند شد و برای مصرف‌کنندگان دائمی قهوه بسیار کاربردی هستند. این در حالی است که اکثر مشتریان ثابت «پپسی» نیز که چنین تولید متفاوتی را از برند محبوب خود توقع نداشته‌اند، به حمایت از آن می‌پردازند و از آن استقبال خواهند کرد. در این راستا کمپانی «پپسی» می تواند در فضای رقابتی مناسب‌تری به تولید و عرضه محصولات خود بپردازد و رقبای جدیدی را در این عرصه به‌دست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین پیش از کوکاکولا رقیب قدیمی پپسی هم با خرید برند کاستا که یکی از نام آشناترین برندهای صنعت نوشیدنی گرم است؛ پس از سال‌ها حضور در بخش نوشیدنی سرد وارد نیم کره گرم این صنعت شود.

نظر شما