پراکندگی مشتریان ردبول در آمریکا در بازه‌های مختلف سنی

رده سنتی بین ۳۰ تا ۴۹ سال بیشترین میزان مصرف کنندگان ردبول را تشکیل می‌دهد. این نوشیدنی انرژی را محبوب ترین در نوع خودش در جهان است.

کد خبر : 39935 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین نمودار زیر میزان مصرف ردبول به عنوان محبوب‌ترین نوشیدنی انرژی زا را در میان رده‌های مختلف سنی آمریکا در سال ۲۰۱۸ را نشان می‌دهد. برپایه این نمودار مصرف کنندگان ردبول شامل  ۳۸٫۷۹ درصد جوانان آمریکایی بین ۱۸ تا ۲۹ سال ۴۳٫۴۷ درصد آمریکایی‌های بین ۳۰ تا ۴۹ سال و در نهایت ۱۵٫۳۲ درصد آمریکایی‌های بین ۵۰ تا ۶۴ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین ارزش برند ردبول در سال ۲۰۱۸ چیزی در حدود ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار بود. البته شرکت تحقیق بازار شرکت تحقیق بازار Millward Brown  روایت دیگری از ارزش این برند دارد و در سال ۲۰۱۸  آن را حدود ۱۱ میلیارد و ۹۲۳ میلیون دلار برآورد کرده است.

نظر شما