راز حمایت ردبول از رویدادهای عجیب و غریب چیست؟

ردبول سلطان بازار نوشیدنی انرژی زا در جهان و یکی از مهمترین برندهای صنعت نوشیدنی در جهان عادت به تبلیغات عجیب و غریب دارد اما چرا؟

کد خبر : 39706 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۲۲:۴۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین مدت هاست که مربوط بودن و تمایز به عنوان پایه های موفقیت برند تلقی می شوند، اما مطالعات اخیر روی ۴۰هزار برند در ۴۴ کشور دریافته اند که به عنصر دیگری نیز نیاز است؛ انرژی. تحلیلی بر کل این پایگاه داده از سال ۱۹۹۳ تا سال ۲۰۰۷ نشان داده است که دارایی‌های برندی که با معیارهای قابلیت اعتماد، قدر و منزلت، کیفیت درک شده و آگاهی از برند اندازه گیری شده اند، طی سال ها شدیدا افت کرده اند.

به عنوان مثال طی ۱۲سال گذشته، قابلیت اعتماد نزدیک به ۵۰ درصد، قدر و منزلت ۱۲ درصد، کیفیت درک شده برند ۲۴ درصد و از همه چشمگیرتر آگاهی از برند ۲۴ درصد افت داشته اند. تنها برندهای دارای انرژی، سالم مانده و توانایی خود را برای ایجاد بازده مالی حفظ کرده اند.

بر همین اساس برندها باید رویدادهای پر سروصدای تبلیغاتی برگزار کنند. فیلم های کوتاه بی ام دبلیو که توسط برترین کارگردان ها تهیه می شوند، حمایت باورنکردنی ردبول از فردی که از یک بالون در ارتفاع ۲۴ مایلی صحرای نیومکزیکو پایین پرید را در نظر بگیرید. بر همین اساس متوجه می شوید چرا ردبول از رویدادهای عجیب و غریب حمایت می‌کند.

نظر شما