وضعیت و میزان نفوذ قهوه آماده در بازار پاکستان

وضعیت و میزان نفوذ قهوه آماده در بازار پاکستان

قهوه آماده در پاکستان از رقابت قوی نوشیدنی‌های جایگزین مانند نوشیدنی‌های ورزشی، گازدارها، آبمیوه و کنسانتره برخوردار است، چراکه این نوشیدنی‌ها جایگاه خود را در بازار ثابت کرده‌اند.

کد خبر : 37008 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، پاکستان عمدتا یک کشور چای نوش است، چراکه با نفوذ و مصرف قهوه فوری و استاندارد در طول دوره بازبینی ۲۰۱۹-۲۰۱۸، آگاهی و نفوذ قهوه آماده در بازار بسیار پایین است.

قهوه آماده در پاکستان از رقابت قوی نوشیدنی‌های جایگزین مانند نوشیدنی‌های ورزشی، گازدارها، آبمیوه و کنسانتره برخوردار است، چراکه این نوشیدنی‌ها جایگاه خود را در بازار ثابت کرده‌اند؛ از این رو، آنها یک تهدید جدی برای پیشرفت قهوه‌های آماده به شمار می‌آیند.

فرهنگ مصرف قهوه هنوز در پاکستان جدید است. علاوه بر این، محصولات لبنی، به خصوص نوشیدنی‌های شیر طعم‌دار، تهدیدی برای توسعه و رشد قهوه آماده در پاکستان است.

برند بین‌المللی نستله (Nestlé) همچنان بر بازار قهوه آماده در پاکستان تسلط دارند. آیس کافی و کافه لاته نستله تنها نام تجاری مهم موجود برای مصرف‌کنندگان این کشور است.

تعدادی از بازیکنان کوچک در قهوه آماده فعال هستند و others دارای سهم قوی از فروش خرده‌فروشی در این گروه هستند. با این حال، نستله تنها بازیکن قهوه آماده است.

اگر قهوه آماده به طور قابل توجهی در پاکستان توسعه یابد، سرمایه گذاری قوی در بازاریابی این محصول مورد نیاز است. در غیر این صورت در حد آگاهی محدود محصول باقی خواهد ماند.

نظر شما