صنعت چای ایران در تبلیغات ضعف دارد/ خصوصی‌سازی چای در دهه 70 غلط بود
نظرات رییس اتحادیه چایکاران

صنعت چای ایران در تبلیغات ضعف دارد/ خصوصی‌سازی چای در دهه ۷۰ غلط بود

علی رمضانی رییس اتحادیه چایکاران ایران در برنامه «نمودار» ضعف در تبلیغات را یکی از مهمترین مشکلات صنعت چای ایران برشمرد که در سایر کشورهای مهم صنعت چای توسط دولت برطرف شده است.

کد خبر : 21475 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین علی رمضانی رییس اتحادیه چایکاران ایران در برنامه «نمودار» آسیب های ناشی ازعدم توجه به صنعت چای ایران را مورد بررسی قرار داد. وی در این برنامه اشاره کرد که یکی از مشکلات صنعت چای ایران تبلیغات است و کارخانه داران به دلیل ضعف مالی قدرت انجام تبلیغات قوی را ندارند.رمضانی همچنین اشاره کرده که در کشورهای قدرتمند صنعت چای مانند سریلانکا تبلیغات این محصول ابتدا توسط دولت انجام شده است.

وی همچنین از خصوصی سازی صنعت چای در دولت اصلاحات انتقاد کرد و گفت این خصوصی سازی بدون آمادگی و آموزش قبلی بخش خصوصی اتفاق افتاده است.رمضانی این خصوصی سازی را با عباراتی همچون رهاسازی و فاجعه توصیف کرد و گفت نتیجه این اتفاق رها شدن ۵۰ درصد از باغ‌های چای بود. فایل صوتی این گفتگو را بشنوید.

نظر شما