زنان جوان مخاطبان آب‌‌های طعم‌ دار کوکاکولا

بازاریابی هدفمند کوکاکولا برای آب‌های طعم دار

شرکت کوکاکولا چند سال پیش از یک آب طعم‌ دار کم‌کالری برای بازار استرالیا رونمایی کرد که مخاطبان هدف آن زنان بودند. این برند بر مساله‌ آگاهی از سلامت مخاطبان زن انگشت گذاشته بود.

کد خبر : 13188 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، آب‌های طعم دار میوه‌ای کوکاکولا تحت نام همان برندی (Glaceau) تولید می‌شوند که سابقه‌ تولید Vitamin Water را نیز دارد و متشکل است از ۴ درصد آبمیوه، اسانس‌های طبیعی میوه و درصد بسیار پایینی از شکر است.

 آب‌ طعم‌ دار کوکاکولا

کوکاکولا این کمپین را در استرالیا راه‌اندازی کرد و زنان زیر ۳۰ سال را تحت‌تاثیر قرار داد. این تبلیغات به مصرف کنندگان می گفت که این محصول جدید در ترکیب‌های سیب-تمشک، انار-گلابی و کرن‌بری-لیموترش و در اندازه‌های ۵۰۰ میلی‌لیتری و ۱٫۲ لیتری عرضه می‌شوند.

نظر شما