پیش‌بینی رشد حدود دو برابری نوشیدنی‌گازدار در هند تا 2020

رشد مصرف نوشیدنی‌های گازدار در ژاپن تا سال ۲۰۱۶

شاخص مصرف نوشیدنی‌های گازدار در ژاپن در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۰۷ افزایش صعودی یافته و مصرف آن تا ۳۳ درصد رشد داشت.

کد خبر : 34833 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۳:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، در سال ۲۰۱۶ شاخص مصرف نوشیدنی‌های گازدار در ژاپن به ۱۲۷ امتیاز رسید. بر اساس اطلاعات استاتیستا، از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶، مصرف این نوشیدنی‌ها در ژاپن از امتیاز ۹۶ به ۱۲۷ رسید و ۳۳ شاخص افزایش یافت.

بسیاری از برندهای آبمیوه در ژاپن به طور عمده آبمیوه ۱۰۰ درصد و اسموتی را که دارای مزایای سلامتی هستند، تولید می‌کنند و با بسته‌بندی‌های جدید و تبلیغات گسترده بر مزایای سلامتی این نوشیدنی‌ها تأکید می‌کنند.

شرکت «ایتو این» یکی دیگر از غول‌های ژاپنی تولید کننده نوشیدنی در جهان است. «ایتو این» به جز چای سبز محصولاتی مانند چای آماده، آب میوه، قهوه، آب معدنی، نوشیدنی انرژی را و نوشیدنی ورزشی هم تولید می‌کند. ایتو این در سال ۲۰۱۶ در آمریکا ۳ میلیارد و ۲۲۸ میلیون دلار محصولاتش را فروخت و از این جهت ۲۵ امین شرکت پرفروش صنعت نوشیدنی در آمریکا بود.

نظر شما