شبکه های اجتماعی

میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف در بازاریابی+ نمودار

علی رغم آنکه با ظهور شبکه‌های تازه اجتماعی میزان اقبال به فیسبوک در ایران کم شده است اما بیشتر بازاریابان جهان استفاده از این شبکه اجتماعی را بر سایرین ترجیح می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین نمودار زیر از سایت استتیستا میزان استفاده بازاریاب‌ها از شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان را نشان می‌دهد. برپایه این اطلاعات ۹۴ درصد آنها از فیسبوک، ۶۶ درصد از ایسنتاگرام، ۶۲ درصد از توئیتر و ۵۶ درصد از لینکدین و ۵۰ درصد هم از یوتیوب برای بازاریابی استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین کارشناسان صنعت نوشیدنی می‌گویند به علت گستردگی چشمگیر ارتباطات شبکه‌های اجتماعی و از طرف دیگر محدودیت‌هایی که در ارتباطات دیگر وجود دارد بازاریابی دیجیتال مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در صنعت نوشیدنی از سطح یک بازی فراتر رفته است و به یک محور اصلی فعالیت‌ها تبلیغاتی و بازاریابی تبدیل شده است.

کد خبر : 28614 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۹

بیشتر بخوانید

نظر شما