تاثیر عوامل مختلف بر خرید نوشیدنی و غذا در آمریکا

۵ عامل تاثیرگذار در خرید نوشیدنی و غذا

مزه بیشترین تاثیر را در خرید یک محصول نوشیدنی یا غذا در آمریکا بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ داشته است. پس از مزه عامل قیمت بیشترین تاثیرگذاری را دارد.

کد خبر : 14701 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین نمودار زیر تاثیر متغیرهای مختلف در خرید نوشیدنی و غذا را در آمریکا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ نشان می‌دهد. در این بررسی تاثیر متغیر برند لحاظ نشده است. همانطور که ملاحظه می شود متغیر مزه مهمترین تاثیر را در خرید نوشیدنی و غذا در آمریکا دارد و اهمیت آن بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ از ۸۷ درصد تا ۸۴ درصد در حال تغییر بوده است. پس از مزه به ترتیب قیمت، سلامت محور بودن محصول، راحتی(مانند دسترسی سریع) و پایداری و دوام محصول در رتبه‌های بعدی تاثیرگذاری قرار دارند.

تاثیر عوامل مختلف بر خرید نوشیدنی و غذا در آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین به گفته موسسه تحقیقاتی فلیورهلث (Flavourhealth) مصرف‌کننده‌ها درباره مزه نوشیدنی‌ها کوتاه نمی‌آیند و اغلب مصرف‌کنندگان وقتی پای انتخاب به میان می‌آید، یک نوشیدنی خوشمزه را به نوشیدنی‌ای که «برایشان خوب است» ترجیح می‌دهند.

نظر شما