فرصت سرمایه‌گذاری در بازار چای گیاهی در عربستان سعودی

پیش‌بینی می‌شود درعربستان سعودی خرده‌فروشی چای در سوپرمارکت‌ها رشد یافته و تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان از چای‌های گیاهی و سبز به دلیل مزایای سلامتی آنها استقبال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، چای یک نوشیدنی سنتی در عربستان سعودی است. سنت داشتن چای در صبحانه و پذیرایی از مهمان‌ها با چای نوعی مهمان نوازی سنتی عرب‌ها به شمار می‌آید.

پیش بینی شده است در عربستان سعودی فضای خرده‌فروشی چای در سوپرمارکت‌ها رشد خواهد یافت و در عین حال تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان از چای‌های گیاهی و چای سبز به دلیل مزایای سلامتی آنها استقبال می‌کنند. با این حال، با کاهش نسبت مصرف‌کنندگان چای به خرید برگ چای، چای‌های کیسه‌ای هنوز بخش عمده‌ای از فروش را تشکیل می‌دهند.

روند سلامتی به عنوان یک موضوع کلیدی در میان جوانان عربستان سعودی، به دلیل بخشی از تاثیر شیوه زندگی غرب و نفوذ اینترنت ظهور کرده است. این امر در طول مدت زمانی که پیش بینی شده (سال ۲۰۱۷ تا فوریه ۲۰۱۸) بر الگوهای مصرف نوشیدنی تأثیر گذاشته و باعث افزایش فروش چای میوه‌ای و گیاهی شد.

چای در عربستان سعودی حضور زیادی در بین بازیکنان محلی و جهانی دارد. کارخانه چای Lipton FZE با نام تجاری لیپتون و شرکت AMS Baeshen & Co با نام تجاری Al Rabea  بازیکنان کلیدی در چای سیاه همچنان باقی ماندند.

شرکت‌ها در بخش دوم دوره بازبینی، به طور مثال، با مسابقات و ارتباطات از طریق سیستم عامل‌های رسانه ای دیجیتال مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، به طور گسترده در فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی شرکت کردند. همچنین در فروشگاه‌های برای تبلیغات چای، تخفیف‌های ویژه‌ای با جایزه بسته‌ اضافی چای در نظر گرفته شد.

برند تویینگز (Twinings) با نام تجاری Associated British Foods Plc’s flagship با وفاداری قوی در در چای میوه‌ای- گیاهی در میان مصرف‌کنندگان عربستان سعودی مواجه شد، در حالی که private label که حضور خود را به دلیل قیمت‌های نسبتا پایین در بازار افزایش داده است، با روند رو به رشد محصولات نوشیدنی با مزایای سلامتی، تقاضا برای چای سبز را افزایش داد.
ثبت شده در سایت پایگاه اطلاع رسانی صنعت نوشیدنی نوش آنلاین کد خبر 25530 و در روز چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۵۷
http://noushonline.ir