شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت بازرگانی دولتی ایران

اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت بازرگانی دولتی منصوب شدند

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، با صدور احکامی جداگانه، ۷ نفر اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت را با هدف ارتقای کارایی سیاست‌های مدیریت بازار و کاهش التهاب و نوسان‌های غیرعادی و فصلی بازار کالاهای اساسی تعیین و منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، یزدان سیف، در راستای اجرای بند الف ماده ۳۲ قانون برنامه ششم توسعهٔ اقتصادی ـ اجتماعی و فرهنگی کشور، طی احکامی‌جداگانه آقایان:

محمد اسکندری، معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی شرکت بورس کالای ایران را به سمت رئیس
قاسم محسنی، عضو شورای عالی بورس
سید مومن نیافر، سرپرست اداره کل هماهنگی توزیع و فروش
حسن فلاح‌نژاد، ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی

اکبر شریف‌پور مدیر کل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران

و خانم‌ها:

مژگان خانلو رییس امور بازرگانی و خدمات مالی سازمان برنامه و بودجه و مرجان فقیه نصیری، مشاور وزیر و رییس پژوهشکده مطالعات و توان رقابتی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، را به عنوان اعضای شورای راهبردی مدیریت بازار شرکت تعیین و منصوب کرد.

سیف در احکام یاد شده بر عملکرد موثر اعضا ی این شورا با استفاده از ابزارهای موضوع بند (۲۴) ماده (۱) قانون بازار اوراق بهادار تاکید کرده و خواستار طراحی و ارائه برنامه اجرایی و نظارت بر استقرار ابزارهای مالی مناسب برای کاهش بار مالی و تصدی‌گری دولت شده است.

معاون وزیر جهاد کشاوری همچنین کاهش ریسک تجاری و مالی کشاورزان و فعالان این بخش و کاهش هزینه‌های مبادله اقتصادی را مهم‌ترین اولویت عملکردی این شورا بر شمرده و بر آن تاکید کرده است.

منبع: روابط عمومی‌شرکت بازرگانی دولتی ایران

کد خبر : 4778 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۲۳

بیشتر بخوانید

نظر شما