Escort Elazığ bakirköy escort bodrum escort bayan Bedava Travesti Porno
نمایشگاه ایران اگروفود
کارشناس بازاریابی نامی نو:

نمایشگاه‌های تخصصی نیاز به اطلاع­‌رسانی عمومی‌ندارند

کارشناس بازاریابی نامی نو گفت: اطلاع رسانی نمایشگاه ایران اگروفود تنها باید برای فعالان صنعت غذا و نوشیدنی باشد، نه برای همه مردم.

سلیمانی در گفت‌­وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین با ابراز نارضایتی از حضور افراد غیرمرتبط با صنعت نوشیدنی در نمایشگاه ایران اگروفود گفت: نمایشگاه اگروفود به سمت غیرتخصصی شدن میل کرده است و اگر این روند ادامه یابد، حضور در نمایشگاه توجیه نخواهد داشت بنابراین ما موافق حضور مجموعه­‌ها و افراد متخصص در نمایشگاه‌های تخصصی هستیم.

کارشناس بازاریابی نامی‌نو در پاسخ به این سوال که آیا از اطلاع رسانی نمایشگاه ایران اگروفود راضی است یا خیر، تصریح کرد: اطلاع رسانی نمایشگاه ایران اگروفود تنها باید برای فعالان صنعت غذا و نوشیدنی باشد، نه برای همه مردم لذا معتقدم این نمایشگاه نیاز به اطلاع­‌رسانی عمومی‌ندارد و بیشتر باید بین متخصصان و فعالان صنعت غذا و نوشیدنی اطلاع رسانی شود.

کد خبر : 2469 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۸

بیشتر بخوانید

نظر شما