محمدرضا گلزار در تبلیغات سانی نس

نقدی بر حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک نوشیدنی

یکی از منتقدان تبلیغات نوشیدنی سانی نس نوشته است که تبلیغ جدید این نوشیدنی با حضور محمدرضا گلزار برای فیلم «سلام بمبئی» مناسب‌تر بود.سلام بمبئی فیلمی با حضور محمدرضا گلزار و دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین یکی از مخاطبان کانال ادورتایز درباره حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات نوشیدنی سانی نس نقدی را برای این کانال ارسال کرده است. انتشار این نقد در نوش‌آنلاین به معنای تایید همه نکات آن نیست.

در این نقد می‌خوانیم:

آدم با بعضی تبلیغ‌ها یاد دریبل‌های رونالدینیو می‌افتد وقتی یکطرف را نگاه می‌کرد و به طرف دیگر پاس می‌داد. گاهی محتوای تبلیغاتی به همه چیز ربط دارد الا به محصول، گاهی هم پیدا کردن مرجع کپی‌رایت سخت تر از حل معمای اینشتین است.

در تبلیغات اخیر سانی نس، انگار قرار بوده است که در حداقل زمان، چیزی ساخته شود و شاید هم فضای بیلبوردهای تبلیغاتی را در جمعه سیاه با تخفیف ۹۰ درصد اجاره داده اند (اجاره دادن بیلبوردها به طور سنتی انجام می‌شود و نیازی به سرور ندارد!)

محمدرضا گلزار در تبلیغات سانی نس

محمدرضا گلزار در تبلیغات سانی نس

و بایستی زود محتوایی برای آن تولید می‌شده است. از کامنت هوادران و فالورهای این سوپراستار و واکنششان به این حرکت تبلیغاتی که بگذریم( اما شما نگذرید و حتما نگاه کنید!) با یک حرکت تبلیغاتی مجهول طرف هستیم که اگر کمی‌روی طرح آن تمرکز کنید احساس هیپنوتیزم شدن به شما دست می‌دهد(از بس که رنگ دور سرتان میچرخد!).

نمی‌دانم کلمه ی «قابل اطمینان» به چه کسی یا چه چیزی برمی‌گردد اگر منظورشان نزدیک کردن یک لایف استایل و ویژگی‌هایی به استفاده از این محصول بوده است که راه را بیراهه رفته اند(بین خودمان بماند وقتی یک نفر به عنوان چهره تبلیغاتی انتخاب می‌شود که قرار است ویژگی‌هایی از دریچه ایشان به محصول اضافه شود باید مخاطبان باورکنند) اگر این کپی رایت به محصول برمی‌گردد فکر می‌کنم اشاره به درج تاریخ انقضا و تولید روی آن داشته باشد که قابل اطمینان است!!!(شاید از نظر انها،تاریخ انقضا یک usp است و دیگر محصولات مشابه احتمالا تاریخ انقضا ندارند!).

در کل این بیلبورد برای تبلیغ فیلم «سلام بمبئی» مناس‌بتر می‌بود ای کاش برای قسمت دوم این فیلم،تهیه کننده آن این بیلبورد را ببیند.

صرف استفاده از یک سلبریتی دلیل موفقیت یک محصول و برند نیست اتفاقا گاهی خود این استفاده، تبدیل به بزرگترین کاتالیزور برای حرکت از تبلیغ به ضد تبلیغ می‌شود حالا محصول هر چیزی می‌خواهد باشد چه عطر ، چه خودرو، چه آبمیوه.

کد خبر : 8996 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۷

بیشتر بخوانید

نظر شما