به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، آژانس طراحی برند «Getbrand» کار طراحی و مفهومسازی بستهبندی قهوه Madeo را در روسیه انجام داد.
وقتی برای خرید مواد غذایی و نوشیدنی به فروشگاه محل میرویم هیچ کس آنجا نیست که به شما بگوید کدام «قهوه» برای شما بهترین است یا چطور آن را به خوبی درست کنید که هر نوع ترکیب قهوه بهترین نتیجه را داشته باشد.
مدیر آژانس طراحی برند «Getbrand» درباره طراحی میگوید: ما تصمیم گرفتیم داستان چگونگی درستکردن یک فنجان قهوه عالی را به طور گام به گام پیگیری کنیم و کار خود را با بررسی درختهای قهوه سراسر جهان آغاز کرده و با درک بعد از چشیدن ترکیب آنها به پایان رساندیم تا قهوه را از نظر «قهوهخورهای کارشناس» ببینیم. این اطلاعات بینش بیشتری از فرآیند ساخت یک فنجان قهوه عالی به دست میدهد. فونت تخته سیاه مانند روی بستهبندی قهوه، تقلیدی از علامتهای معمولی است که علاقهمندان به قهوه عادت دارند در کافه مورد علاقه خود آنها را ببینند و این شیوهای خلاقانه برای تقویت محصول و شخصیت آن است. (بسیاری از قهوهخانهها در اروپا در ورودی مغازه یک تخته سیاه را روی سهپایه میگذارند و با گچ، ساعت کار یا سرویس و برنامه خاص خود در آن روز را مینویسند.) رنگهای شاد و زمینه سیاه رنگ متناقض رنگ و بوی سرگرمکننده و غیررسمیبه طراحی بسته برند داده و در همان حال گرافیکهای احساسی خاطرات و مزههای مربوط به یک فنجان قهوه عالی را برمیانگیزانند.