آشنایی با نکات آموزنده ریبرندینگ یک شرکت نوشیدنی

آشنایی با آموزه‌های ریبرندینگ یک نوشیدنی

شرکت نوشیدنی Kentish Pip با یک نام و تم گرافیکی جدید برای هر طعم که به پیشینه این نوشیدنی مربوط است، ریبرندینگ جدیدی در نوشیدنی خود ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، شرکت نوشیدنی کنتیش پیپ (Kentish Pip) کسب و کاری با مدیریت خانوادگی است که شروع فعالیت آن به سال‌ها قبل و زمان ساخت مزرعه اختصاصی‌‌شان بازمی‌‌گردد. این شرکت با اهداف بلندپروازانه‌‌ ورود به بازارهای جدید و تبدیل شدن به یک شرکت پیشگام در جنبش craft cider، تصمیم به بازنگری در برندینگ و بسته‌‌بندی کنونی نوشیدنی خود گرفته است. به گفته تیم مسئول بازنگری در طراحی: «تمرکز ما در این پروژه، دمیدن روحی تازه به میراث کهن این برند و انتقال شخصیت سرزنده آنها به برند بوده است.»

آشنایی با نکات آموزنده ریبرندینگ یک شرکت نوشیدنی

تایپوگرافی دستی و رنگ‌‌های چشمگیر متضاد به برجسته شدن طراحی نوشیدنی در قفسه‌‌های شلوغ کمک می‌‌کند اما در مورد لوگو و سبک طراحی، حفظ احساس ثبات و ماندگاری برند مدنظر بوده است. طراحی با دست، بازتاب‌‌دهنده‌‌ ویژگی‌‌های صنعتگری، گلچین بودن و پرورش خانگی برای تولید این نوشیدنی سیب است. همچنین از تصاویر گرافیکی در محتوای بسته‌‌بندی و بازاریابی نوشیدنی‌های Kentish Pip استفاده شده است.

آشنایی با نکات آموزنده ریبرندینگ یک شرکت نوشیدنی

craft cider: نوشیدنی سیب کاملا طبیعی از سیب‌‌های پرورش داده شده در مزارع خصوصی که تقریبا تمامی‌مراحل تولید آن به طور دستی انجام می‌‌شود.

آشنایی با نکات آموزنده ریبرندینگ یک شرکت نوشیدنی

کد خبر : 7712 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۲۳:۱۰

بیشتر بخوانید

نظر شما