Escort Elazığ bakirköy escort bodrum escort bayan Bedava Travesti Porno
احمد عیوضی
در گفتگوی نوش آنلاین با مدیر عامل نیوشا مطرح شد:

مزیت‌های رقابتی نیوشا کدامند؟ دلایل انتخاب رضا کیانیان و تغییر لوگوی نیوشا چه بود؟

مدیرعامل نیوشا درباره دلایل انتخاب رضا کیانیان برای همکاری می‌گوید:محبوبیت و اثرگذاری این چهره در لایه های مختلف جامعه ملاک اول ما بود. بعد از این ملاک، به دنبال این بودیم که این چهره محبوب، در عین حال با اهداف و اصول نیوشا به عنوان یک شرکت مدعی در حوزه تولید نوشیدنی های سلامت نیز همسو باشد.

مریم رضوانی، پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: این روزها نام شرکت نیوشا در بازار دمنوش‌های گیاهی بسیار شنیده می‌شود و این مجموعه توانسته سهم قابل توجهی از بازار و  ذهن مشتریان این بخش را تصاحب کند. بهانه برای مصاحبه با احمد عیوضی مدیرعامل این مجموعه کم نیست، از کمپین موفق و بازاریابی مستقیم این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی گرفته تا حضور رضا کیانیان به عنوان بخشی از آیتم تبلیغاتی این مجموعه و البته  لوگوی پرحاشیه. آقای عیوضی به پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین درباره مزیت‌های رقابتی نیوشا و دلایل انتخاب رضا کیانیان گفت و البته دربارع تغییر لوگوی نیوشا هم توضیح داد.

شرکت‌های تولید دمنوش گیاهی در ایران تقریبا زیادند. نیوشا میان رقبای زیادی خود را معرفی کرد و کمپین تبلیغاتی خود را راه انداخت. با این مقدمه درباره برند نیوشا و اهداف آن صحبت کنید.

مجموعه نیوشا از سال ۱۳۸۵ مشغول به فعالیت در زمینه واردات و بسته بندی انواع چای سیاه بوده است اما از سال ۱۳۹۲ و بعد از ارزیابی‌های اولیه و سنجش نیازهای بازار، سمت و سوی مسیر کاری شرکت به سمت تولید و عرضه نوشیدنی‌های سلامتی به خصوص چای‌ها و دمنوش‌های ترکیبی با انواع میوه‌ها، گیاهان و ادویه‌ها سوق پیدا کرد و با توجه به اینکه عمده زیرساخت‌های موجود طی سالیان نخست فعالیت شرکت ایجاد شده بود، توانستیم با همراهی نمایندگان فروش خود در سراسر کشور و از طریق روش نوین توزیع تحت عنوان «فروش مستقیم چندسطحی» یا «فروش مستقیم»، ظرف مدت ۴ سال سهم مناسبی از بازار نوشیدنی‌های کشور را به خود اختصاص دهیم و امروز برند “نیوشا” به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مطرح ترین برندها در عرصه نوشیدنی کشور شناخته می‌شود.

وجه تمایز نیوشا نسبت به رقبای موجود چیست؟

مسلماً درک دقیق مزیت‌های رقابتی و وجوه تمایز نیوشا نسبت به سایر رقبای بازار نیازمند بررسی جزییاتی است که برای این مصاحبه بسیار مفصل و طولانی به نظر می‌رسند اما از نگاه عمومی‌و از منظر مردم جامعه، تنوع گسترده محصولات نیوشا، اثرات مثبت این محصولات در سبک زندگی سالم و حوزه سلامتی، جدید بودن نحوه بازاریابی و فروش محصولات نیوشا، حضور پررنگ نمایندگان فروش نیوشا در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها، تفاوت نوع طراحی و بسته بندی محصولات نیوشا با نمونه‌های موجود در بازار، نمودهای برجسته وجوه تمایز برند نیوشا در ذهن آحاد جامعه شناخته می‌شوند.

در مدت کوتاهی برند نیوشا جای خود را در شبکه‌های اجتماعی باز کرده است. به نظر می‌رسد این برند به صورت هدفمند تبلیغات خود را در گروهای تلگرامی‌و اینستاگرام انجام می‌دهد.اگر این پیش فرض درست است، درباره دلایل کمپین تبلیغاتی در اولویت دادن دسترسی به مخاطبان گروه‌های اجتماعی، بیشتر توضیح می‌دهید؟

تغییر و حرکت با نیازها و اقتضائات روز جامعه هدف، از جمله عواملی است که می‌تواند به رشد و پیشرفت هرچه بیشتر شرکت‌ها و ساختارهای تجاری و اقتصادی کمک کند. نقش پررنگ شبکه‌های اجتماعی در زندگی امروز غیرقابل انکار است و همه مردم در طول روز وقت زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند و عمدتاً از طریق تلفن‌های همراه خود حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی دارند. ایده پرداز اولیه حضور جدی نیوشا در این شبکه‌ها نمایندگان مستقل فروش شرکت بودند که همزمان با رشد صعودی مخاطبان این شبکه‌ها، وارد این بسترها شدند و از این فضای مجازی فرصت جدید و نوینی برای بازاریابی برای خود و سایر نمایندگان شرکت ایجاد کردند.

امروز نیز صفحات و پست‌های مختلف مرتبط با نیوشا در شبکه‌های اجتماعی توسط نمایندگان مستقل فروش شرکت مدیریت می‌شوند و ما نیز به عنوان شرکت در تلاشیم تا با فراهم آوردن زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای بازاریابی محصولات از طریق این شبکه‌های اجتماعی نوپدید ، همگام با نمایندگان فروش مان در مسیر توسعه و خلاقیت حرکت کنیم .

در همین گروه‌های اجتماعی بحثی درباره لوگوی نیوشا پیش آمده و از کپی برداری این لوگو از پروژه دارما در سریال لاست می‌گویند. با اینکه پروژه دارما پیشینه قدیمی‌تری نسبت به لاست دارد و بیشتر آن را به عنوان یک مفهوم می‌شناسند اما در شبکه‌های مجازی چنین موضوعی به سختی پذیرفته می‌شود.اول اینکه لطفا درباره لوگوی نیوشا توضیح بدهید. دوم اینکه به نظر می‌رسد نوعی تناقض وجود داشته باشد؛ یعنی لوگوی برند برای مخاطب عام  طراحی شده اما مفهوم لوگو نیاز به فهم مخاطب تخصصی‌تر دارد. درباره این موضوع نیز لطفا توضیح بدهید.

تاریخ ثبت علامت نیوشا به سال ۱۳۸۵ و همزمان با تأسیس شرکت بر می‌گردد اما با توسعه و رشد برند در سال‌های اخیر، موضوع شباهت لوگو مطرح شد که در نهایت اواخر سال گذشته به این نتیجه رسیدیم برای جلوگیری از حاشیه‌ها نسبت به بازطراحی لوگو اقدام کنیم. یکی از اهداف اصلی بازطراحی لوگو دوری از همین فضا بود و دلیل دیگر مرتبط کردن هرچه بیشتر لوگو با زمینه و فلسفه کاری نیوشا بود که در لوگوی جدید ضمن حفظ برجستگی تصویر قو در لوگو، با استفاده از مؤلفه‌های برگ و فنجان و همچنین رنگ‌های سبز، سعی کردیم تا حد امکان قرابت و نزدیکی میان لوگو و زمینه فعالیت مان را ایجاد کنیم.

چه شد در تبلیغات محیطی به آقای رضا کیانیان رسیدید؟ایشان کدام بخش جوهره برند نیوشا (مثلا سلامتی یا ارامش و هر جوهر دیگر که به برند مربوط است) را پوشش می‌دادند؟

ملاک شرکت در انتخاب چهره تبلیغاتی پروژه در وهله نخست، محبوبیت و اثرگذاری این چهره در لایه‌های مختلف جامعه بود. بعد از این ملاک، به دنبال این بودیم که این چهره محبوب، در عین حال با اهداف و اصول نیوشا به عنوان یک شرکت مدعی در حوزه تولید نوشیدنی‌های سلامت نیز همسو باشد. بر همین اساس، وقتی آقای رضا کیانیان با سه شرط «کاملاً ایرانی بودن محصول»، «کاملاً گیاهی بودن محصول» و همچنین «قابلیت بازیافت محصول» پیشنهاد همکاری ما را پذیرفتند، درنگ نکردیم و قرارداد همکاری فی مابین منعقد شد.

با گذشت حدود ۶ ماه از آغاز کمپین تبلیغاتی نیوشا و همکاری با هنرمند محبوب کشور، آقای رضا کیانیان، از بازتاب‌های مردم جامعه به خوبی می‌توان دریافت که این همکاری نقش بسیار مؤثری در افزایش آگاهی و ارتقای ذهنیت مردم نسبت به برند نیوشا و اعتبار آن داشته است.

 

کد خبر : 5806 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۵

بیشتر بخوانید

نظر شما