کوکاکولا

آشنایی با ماموریت، چشم انداز و ارزش‌های شرکت‌های بزرگ نوشیدنی: کوکاکولا

در این مطلب با ماموریت، چشم انداز و ارزش‌های شرکت‌ بزرگ کوکاکولا آشنا می‌شوید. این شرکت ماموریت اصلی خودش را «تازگی بخشیدن به دنیا» معرفی می‌کند و بر این باور است که برای ساختن دنیای بهتر باید جسارت داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین قدرتمندترین برند نوشیدنی دنیا یعنی کوکاکولا چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌های خودش را این گونه تعریف می‌کند:
دنیای اطراف ما مدام در حال تغییر است. برای این که در مقام یک کسب‌وکار بتوانیم در ده سال آینده و حتی بیشتر از آن را دوام بیاوریم، باید جلوتر از زمانه خود بیندیشیم، روندها و نیروهای جدیدی را درک کنیم که ممکن است بر آینده کسب‌وکار ما تأثیر بگذارند و به سرعت خود را برای آن چه پیش روست آماده کنیم. ما باید امروز برای فردا آماده شویم. چشم‌انداز سال ۲۰۲۰ ما همه‌اش درباره همین موضوع است. این چشم‌انداز نوعی هدف طولانی مدت برای کسب‌وکار ما رقم می‌زند و نوعی “نقشه‌ راه” به ما ارائه می‌دهد تا به همراه شرکای‌مان به پیروزی برسیم.

 

مأموریت ما
نقشه راه ما با مأموریت‌مان آغاز می‌شود. این مأموریت مقاصد شرکت ما را شفاف‌سازی می‌کند و نوعی استاندارد ارائه می‌دهد که بر اساس آن بتوانیم عملکرد و تصمیم‌های خود را ارزیابی کنیم.
– تازگی بخشیدن به دنیا…
– الهام‌بخش خوش‌بینی و شادی بودن…
– ارزش‌آفرینی و ایجاد تمایز…

 

چشم‌انداز ما

چشم‌انداز ما نوعی چارچوب کاری برای نقشه‌ راه ما ایجاد می‌کند و با توصیف آن‌چه لازم است برای رسیدن به رشد مستمر کیفیت انجام دهیم، به تمامی‌جنبه‌های کسب وکار ما جهت می‌دهد.
رئوس این چشم‌انداز عبارت‌اند از:
افراد ما: جایی فوق‌العاده برای کار کردن که افراد در آن تشویق می‌شوند که در حد توان خود بهترین باشند.
سبد محصولی: ارائه یک سبد پر از برندهای باکیفیت به مردم دنیا که نیازها و تمایلات مردم را پیش‌بینی و ارضا می‌کند.
شرکای کاری: ایجاد یک شبکه پیشرو از مشتریان و تأمین‌کننده‌ها که با همراهی آن‌ها به ارزش‌آفرینی پایدار و درازمدت می‌پردازیم.
سیاره زمین: تلاش می‌کنیم شهروندان مسئولیت‌پذیری باشیم و تلاش می‌کنیم با ایجاد و حمایت از تشکل‌های طرفدار محیط زیست، متفاوت عمل کنیم.
سود آوری: تلاش می‌کنیم در عین وفاداری به مسئولیت‌های کلی کسب‌وکارمان، سود سهامداران خود را بیشینه کنیم.
بهره‌وری: تلاش می‌کنیم سازمان ناب و چابکی باشیم با اثربخشی بالا.

 

فرهنگ برنده
فرهنگ برنده ما، گرایش‌ها و رفتارهای مارا تعریف می‌کند تا به وسیله آن‌ها بتوانیم چشم‌انداز ۲۰۲۰ خود را محقق کنیم.

 

ما ارزش‌های‌مان را زندگی می‌کنیم
ارزش‌ها نقش قطب‌نما را برای فعالیت‌های‌مان بازی می‌کنند و توصیفی از عملکرد ما در دنیا ارائه می‌دنند:
پیشرو بودن: جسارت ساختن دنیایی بهتر
همکاری: ارتقاء نبوغ جمعی
صداقت: خودمان باشیم
پاسخگو بودن: اگر قرار است اتفاقی بیفتد، از “من” شروع می‌شود
اشتیاق: تعهد قلبی و ذهنی
تنوع: به اندازه برندهامان
کیفیت: هر کاری می‌کنیم، درست انجامش بدهیم.

کد خبر : 4602 تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۰

بیشتر بخوانید

نظر شما