بسته‌بندی جدید نوشیدنی‌های کارکردی Thirsty Buddha

بسته‌بندی جدید نوشیدنی‌های کارکردی Thirsty Buddha

برند Thirsty Buddha به تازگی بسته‌بندی جدیدی از نوشیدنی‌های کارکردی جدید خود را به بازار عرضه کرده که به گفته این شرکت ویژگی‌های نمادین این برند را نشان می‌دهد.

کد خبر : 36537 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۹:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، برند Thirsty Buddha به تازگی نوشیدنی کارکردی خود را در بسته بندی جدید و در ترکیب اورجینال و آب نارگیل گازدار رونمایی کرد. طراحی مجدد شامل آرم جدید Buddha Brands، نمایش نمادین Buddha است که ویژگی های نمادین پیچیده درخت نارگیل و اقیانوس را نشان می‌دهد.

این شرکت می گوید که جزیره، در نتیجه ارزش نمادین این برند را که تمایل به پایداری است، نشان می‌دهد. این محصول با نام تجاری Buddha برخلاف دیگر برندهای Thirsty، برای ایجاد تشخیص بهتر طبقه نوشیدنی تولید شده است.

کریس مگنونه (Chris Magnone) مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران برند Buddha، می‌گوید: ما به دنبالاین بودیم که برندهای جدید Buddha، بازتاب ماهیت سرگرم‌کننده و مینیمالیستی محصولات باشد. نگاه جدید ما متمایز بودن و سادگی است.

نظر شما