صادرات شیر در قطر برای نخستین بار

بررسی بازار شیر ازبکستان در سال ۲۰۱۸

مدرنیزاسیون صنایع لبنی و تغییرات در بسته‌بندی شیر در ازبکستان، منجر به تغییر مداوم در چشم‌انداز خرده‌فروشی در طول دوره پیش بینی شده سال ۲۰۱۸ بود.

کد خبر : 36424 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، تقاضا برای شیر در ازبکستان در درجه اول با تولید محلی مواجه شد که ظرف ۱۵ سال گذشته ظرفیت تولید آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. برندهای محلی شیر به دلیل وفاداری مصرف‌کنندگان از سهم بالایی برخوردار هستند در حالی که مصارف شیر خام به طور مستقیم از کشاورزان خریداری می‌شود.

مدرنیزاسیون صنایع لبنی و تغییرات در محصولات شیر ​​بسته‌بندی شده در ازبکستان، منجر به تغییر مداوم در چشم‌انداز خرده‌فروشی در طول دوره پیش بینی شده سال ۲۰۱۸ بود. در حالی که فروشگاه‌های مستقل کوچک بر بازار تولید شیر ازبکستان تسلط داشتند. در طول دوره بازبینی، سهم کانال‌ها به طور مداوم توسط سوپرمارکت‌ها کاهش یافت.

 از سال ۲۰۱۷ به بعد مصرف‌‌کنندگان ازبکستانی به دلیل آگاهی از مزایای سلامتی محصولات شیر بسته‌بندی شده به این مصرف شیر استریل شده بسته‌بندی گرایش پیدا کردند.

برند Gerfed-Impeks  در سال ۲۰۱۸ بر برند نستله در ازبکستان پیشی گرفت و بازار محصولات شیر را به دست آورد. روند رو به رشد بر اساس محبوبیت و دسترسی نیز به نام برند Musaffo Sut در ازبکستان حفظ شد. این برند همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی و سوپرمارکت ها و همچنین طراحی بسته بندی جدید تا انتهای دوره بررسی به دلیل تبلیغات مناسب خود سود از محصولات خود سود برد.

یورومونیتور می‌نویسد، نستله بعد از اینکه سهم خود را با گسترش برند Gerfed-Impeks از دست داد، در انتهای دوره بازبینی رهبری این رده را بر عهده گرفت و به دنبال تقویت پیشنهادش در محصولات شیر در ازبکستان از طریق راه اندازی برند تجاری Nido این نوشیدنی را در سال ۲۰۱۸ تولید کرد. هدف شرکت ازبکستان، نیدو افزایش ایجاد اعتماد در والدین کودکان ۵ تا ۱۰ ساله و تولید محصولی با منابع سرشار از ویتامین است.

شرکت داخلی Musaffo Iqlim Trans Servis FX در سال ۲۰۱۸ با رشد روزافزون گروه Ozimizniki از محصولات شیر که در سال ۲۰۱۶ به بالاترین رقم رسید، سریعترین بازیکن در تولید نوشیدنی‌های بر پایه شیر و تبدیل شدن به بزرگترین نام تجاری در محصولات شیر در سال ۲۰۱۸ بود. یکی دیگر از برندهای تجاری داخلی ازبکستان که در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد، Pure Milky که برند شرکت Siyob Shavkat orzu FX است، بود که در سال ۲۰۱۸ به رشد پویا در سال‌های آخر دوره بازبینی ادامه داد.

نظر شما