افزایش رقابت برندهای قهوه هند

وضعیت بازار قهوه چین در سال ۲۰۱۸

اگر چه بازیکنان قهوه فوری در سال ۲۰۱۸ به دلیل رشد قهوه تازه، با مشکل مواجه شدند اما قهوه Illy با گسترش خدمات، رشد خود را حفظ کرد.برندهای جدید قهوه فوری نیز وارد بازار شده و توجه زیادی را به خود جلب کردند اما عملکرد فروش را تغییر ندادند.

کد خبر : 36383 تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، رشد متوسط ​​قهوه در چین در هر دو حجم خرده‌فروشی و ارزش فعلی ارزش خرده فروشی در سال ۲۰۱۸، پس از بازگشت به رشد مثبت در سال ۲۰۱۷ است. پیش‌بینی می شود روند رشدی قهوه به سمت قهوه تازه هدایت شود.

بازیکنان کلیدی در سال ۲۰۱۸ به گسترش آگاهی و نفوذ فرهنگ قهوه در چین ادامه دادند. تعداد کافی شاپ‌ها و محبوبیت قهوه در چین افزایش یافت و محصولات مختلف به کانال‌های سنتی مانند فروشگاه‌های بزرگ و سوپرمارکت‌ها معرفی شد.

به گزارش یورومونیتور، پیش‌بینی می‌شود برخی از مصرف‌کنندگان به سمت مصرف قهوه فوری به دلایل کیفیت و تغییر ذائقه گرایش یابند. Nestlé (نستله چین) در سال ۲۰۱۸ بازار قهوه خود را با توجه به آگاهی از برند و نمونه‌های محصول باکیفیت حفظ کرد.


اگر چه بازیکنان قهوه فوری در سال ۲۰۱۸ به دلیل رشد قهوه تازه، با مشکل مواجه شدند اما قهوه Illy با گسترش خدمات رشد خود را حفظ کرد. برندهای جدید قهوه فوری نیز وارد بازار شده و توجه زیادی را به خود جلب کردند اما عملکرد فروش را تغییر ندادند.

تعداد زیادی از برندهای قهوه فوری وارداتی از جنوب شرقی آسیا در سال ۲۰۱۸ در کانال خرده فروشی اینترنتی، مانند OldTown White از مالزی و G7 از ویتنام، خوب عمل کردند.

نظر شما