تغییر آموزنده عناصر برند یک قهوه

یک برند قهوه برای جایگاه سازی مجدد برند و نشان دادن میراث خودش عناصر اصلی برند یعنی بسته بندی و شعار خودش را تغییر داده است.

پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: شرکت قهوه سرد دم MOJO  اعلام کرد که لیبل‌های جدید رنگارنگ با الهام از ریشه نیواورلئانی این شرکت است. این شرکت همچنین نسخه ای از لیبل‌های خود را برای ایجاد یک طراحی خواناتر، ساده کرده است.

طرح‌های لیبل به افتخار رگ و ریشه نیواورلئانی

 MOJO از کمک آژانس بازاریابی Breakaway  در شهر بوستون برای مشخص کردن بازار مصرف هدف خود و ایجاد نسخه ای که با مخاطب صحبت کند، بهره گرفته است. این شرکت می‌گوید: «چنگ زدن به زندگی با دانه‌های قهوه» شعار پیشرو روی بسیاری از مواد جدید در نقطه فروش است.

 منبع:iranbev

کد خبر : 34953 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۰

بیشتر بخوانید

نظر شما