نکات آموزنده معرفی یک نوشیدنی در شبکه‌های اجتماعی

در چند سال اخیر با توسعه شبکه های اجتماعی بسیاری از برندها به فکر رونمایی از محصولات شان در پلتفرم های مختلف افتاده اند. به همین دلیل سرمایه گذاری زیادی روی شبکه های اجتماعی از سوی شرکت های مختلف صورت گرفته است.

کد خبر : 34908 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۷

پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: فرض کنید به تاریخ رونمایی از محصول جدید برندمان نزدیم می شویم. بدون تردید ما به منظور رونمایی هرچه بهتر از محصول مان تمام تلاش خود را به کار بسته ایم. هیجان اعضای یک شرکت به هنگام رونمایی از محصولات غیر قابل بیان است. در چند سال اخیر با توسعه شبکه های اجتماعی بسیاری از برندها به فکر رونمایی از محصولات شان در پلتفرم های مختلف افتاده اند. به همین دلیل سرمایه گذاری زیادی روی شبکه های اجتماعی از سوی شرکت های مختلف صورت گرفته است.

مدل معرفی یک نوشابه

هنوز هم هیچ چیز به اندازه یک تیزر زیبا و با کیفیت روی کاربران شبکه های اجتماعی تاثیر ندارد. شرکت استراتکونا بروِری دقیقا همین کار را به خوبی انجام داده است. آنها در رونمایی از جدیدترین مدل قوطی های نوشابه شان از تیزری بسیار با کیفیت استفاده کرده اند. به این ترتیب در مدت زمانی اندک قوطی مورد نظر در قالب رنگ بندی های متنوع به مخاطب نشان داده می شود.

اگر در زمینه تولید محصولاتی با رنگ بندی های متنوع فعالیت دارید، به هیچ وجه تاثیر ویدئوهای جذاب را از نظر دور نگه ندارید. حتی در دوران دیجیتال هم مردم همچنان به جلوه های بصری زیبا و چشم نواز واکنش مثبت نشان می دهند.

نظر شما