نمونه تبلیغات مقایسه ای در صنعت نوشیدنی

تبليغات مقايسه‌ای یا Comparison Advertising تبليغاتی‌ست كه معمولا دو شركت از مرحله رشد به بعد در چرخه عمر محصول خود انجام می‌دهند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین  ماهيت اينگونه تبليغات بهم زدن چالش ذهنی شكل گرفته در مخاطبان يک برند نسبت به برند ديگر است. در تبليغات مقايسه‌ای از جاذبه‌های طنز با خلاقيت بالا استفاده می‌شود.
هدف اصلی اينگونه تبليغات وايرال شدن تبليغ توسط مردم و مخاطبان است. در عکس زیر پوستر شرکت پپسی در سمت چپ با عنوان‌هالووین و تبلیغات مقایسه‌ای کوکاکولا در سمت راست تصویر با عنوان “همه می‌خواهند قهرمان باشند” را نشان می‌دهد.
کد خبر : 31164 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۶

بیشتر بخوانید

نظر شما