مزایای تبلیغات بیلبوردی برای صنعت نوشیدنی

در گذشته سازمان های مختلف با موفقیت از کمپین های تبلیغاتی بیلبوردی استفاده کرده اند، چرا که بیلبوردها در ۲۴ ساعت هفت روز هفته نشان داده می شوند.

کد خبر : 30995 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۲۰:۲۹

بیلبوردهای کنار جاده که در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی به عنوان یک گزینه تبلیغاتی به کار گرفته شدند، رسانه استانداردی برای استفاده در کمپین تبلیغاتی هستند. هر شرکتی، کوچک یا بزرگ، محلی یا چند ملیتی، از این پلتفرم برای تبلیغ برند، سرویس یا محصول خود استفاده می کند.

در گذشته سازمان های مختلف با موفقیت از کمپین های تبلیغاتی بیلبوردی استفاده کرده اند، چرا که بیلبوردها در ۲۴ ساعت هفت روز هفته نشان داده می شوند، خلاقانه اند، چشم گیرند، تاثیرگذارند و هزینه ای برای بیننده ندارند (نیاز به خرید رادیو یا روزنامه نیست) و در کل بسیار شگفت انگیزند. در اینجا ببینید که کوکاکولا چگونه در طول سالیان از بیلبوردها و سایر کمپین های شهری برای تبلیغ برند خود استفاده کرده است.

کمپین تبلیغاتی موثر

مزایا: تاثیرگذارند، مخاطبان تضمینی را فراهم می کنند، گسترش سریع تر، اجازه تکرار پیام را می دهند، شرکت های زیادی از آن استفاده می کنند و تبلیغ کننده به طور کامل بر فضای تبلیغات کنترل دارد.

 منبع: فرصت امروز

نظر شما