آمار استفاده ایرانی‌ها از شبکه‌های اجتماعی در سال 97

یک راهکار بهینه برای افزایش اعتبار برندهای نوشیدنی

امروزه یکی از راهکارهای جالب به عنوان جایگزین تلاش های بی وقفه و طولانی برای تولید محتوای باکیفیت اکانت های مان در شبکه های اجتماعی استفاده از محتوای تولیدی کاربران است.

کد خبر : 30859 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۸

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین این شیوه علاوه بر سهولت (برندها) از جانب مخاطب نیز بهتر پذیرفته می شود. در هر صورت همه ما علاقه زیادی به مشاهده محتوای تولیدی خود روی صفحه رسمی برند مورد علاقه مان داریم.

به منظور شروع این فرآیند ابتدا باید سراغ یافتن بهترین محتواهای ارسالی از میان خیل عظیم آنها باشیم. در این مرحله استفاده از نظرات اعضای تیم بازاریابی شرکت و همینطور سایر کارمندان، به عنوان یک جامعه آماری کوچک، مفید خواهد بود. در مرحله بعد نوبت به بارگذاری محتواها می رسد. توصیه من در اینجا برقراری تماس با فرد تولیدکننده محتوای مورد نظر و درخواست ارسال فایل اصلی محتواست. به این ترتیب مطلب شما دارای کیفیت عالی خواهد بود. امروزه کاربران در شبکه های اجتماعی بسیار دشوارتر از قبل محتوایی را می پسندند. به همین دلیل رویکرد تیم های فعال در بخش شبکه های اجتماعی باید تغییر محسوسی پیدا کند. در غیر این صورت سایر رقبا مخاطب های ما را به خود علاقه مند می کنند. استفاده از محتوای تولیدی کاربران شاید بهترین گزینه نباشد، اما گامی موثر در راستای شروع فرآیند تغییر در تولید محتوای برندمان خواهد بود.

نظر شما