استفاده موفق یک برند آب معدنی از اینفلوئنسرمارکتینگ

اخیرا برند فیجی دست به تولید ویدئویی برای کمپین جدیدش تحت عنوان «آنچه بدن مان می پوشد» زد. در این کمپین از کاربران برای تمرین ورزشی هشت دقیقه ای با برنستین دعوت به عمل می آمد.

کد خبر : 30574 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵

 پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین: قضاوت در مورد اثربخشی یک الگوی بازاریابی با توجه به یک یا چند مطالعه امکان‎پذیر نیست. بر این اساس اگرچه شمار بالایی از بازاریاب ها نظر مثبتی به بازاریابی تاثیرگذاری(اینفلوئنسر مارتکینگ) دارند، اما هنوز هم این شیوه با چالش های زیادی در مرحله اجرا دست و پنجه نرم می کند. به گزارش مجله Adweek، به عقیده کارشناس ها چالش اصلی سال ۲۰۱۹ به کارگیری الگوی بازاریابی تاثیرگذاری از سوی کسب وکارهای مختلف است.

همه ما با برند تولید آب معدنی فیجی آشنا هستیم. با این حال شاید بسیاری از افراد همکار این برند در کمپین «آنچه بدن ما می پوشد» را بهتر از خود برند فیجی بشناسند: دانیله برنستین.

دانیله برنستین یک وبلاگ‎نویس مشهور در زمینه مد است. نام وبلاگ وی We Wore What (آنچه ما می پوشیم) است. اخیرا برند فیجی دست به تولید ویدئویی برای کمپین جدیدش تحت عنوان «آنچه بدن مان می پوشد» زد. در این کمپین از کاربران برای تمرین ورزشی هشت دقیقه ای با برنستین دعوت به عمل می آمد. در این ویدئو اریک جانسون نیز به عنوان یکی از مشهورترین مربی های شخصی برنستین را همراهی می کرد.

هدف برند فیجی از برگزاری این کمپین نمایش میزان تعهدش به سلامت جسمانی مشتریانش بود. به همین دلیل آنها از برنستین استفاده کردند تا کمکی هرچند اندک به مخاطب های خود در راستای کسب تناسب اندام دلخواه شان کنند.

منبع: فرصت امروز

نظر شما