تجربه موفق یک برند نوشیدنی در اقناع نسل جوان

برند SunnyD یا Sunny Delight سابق از دوران شکوفایی خود در دهه های هشتاد و نود، به افول رسیده است. هنگامی که شرکای برینوود (Brynwood Partners) این برند را در سال ۲۰۱۶ خریداری و آن را با واحد نوشیدنی Harvest Hill Beverage unit ادغام کردند، موقعیت مناسبی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین کمپین تبلیغاتی کار خود را در ماه آگوست با هدف نمایش محصول با تصویری از طریق بسته بندی جدید، لوگویی جدید، ویدئوی تبلیغاتی پرانرژی در رسانه‌های اجتماعی و در سینماها و تلویزیون آغاز کرد. تبلیغات با حضور نوجوانانی بااستعداد ساخته شده بود. هر یک از این نوجوانان بطری SunnyD را به دست گرفته و در حالی که موسیقی مربوط به کریسمس (hip-hop jingle) پخش می‌شد، مشغول انجام کارهای خود بودند.

جیم گربو(Jim Gerbo)، معاون رئیس بازاریابی در نوشیدنی‌های Sunny Delight و کسی است که برای انتخاب شش نوجوان، از بیش از ۱۰۰ نفر تست گرفت و آنها را ارزیابی کرد. او می‌گوید، «ما می‌دانیم که امروزه جوانان به فردگرایی و پذیرفتن شاخصه‌های متفاوت در میان همسالان خود بسیار اهمیت می‌دهند و همچنین معتقدیم که طعم SunnyD در نوع خود بی نظیر است». آرون پرلوت (Aaron Perlut)، یکی از شرکای شرکت و مدیریت شرکت مشاور Elasticity معتقد است، «برند SunnyD در مسیر درستی قرار دارد. موفقیتی که نوشیدنی Pabst Blue Ribbon در فروشگاه‌ها در سال ۲۰۱۴ به دست آورد، امری بسیار نادر است.» اما تصویر و نمای این نوشیدنی در بخشی از تبلیغات Blitz در رادیوی ملی عمومی‌(National Public Radio)، و بازایابی دیجیتال و گوریلا (guerrilla) اصلاح شد.

کد خبر : 30406 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۰:۵۲

بیشتر بخوانید

نظر شما