سه استراتژی استارباکس برای تحکیم و توسعه جایگاه در بازار

مدیران استارباکس روی چهار شاخه در حال رشد پیرامون نوشیدنی های «Cold Brew»، «Draft Nitro» و تعدیل کننده هایی با محوریت گیاهی از جمله بادام، نارگیل و جایگزین شیر سویا تکیه می کنند.

کد خبر : 30150 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۰

کوین جانسون به عنوان یک کارشناس بازاریابی درباره برنامه های استارباکس برای ارائه نوآوری های بیشتر در حوزه غذا و نوشیدنی سخن می گوید.. پیش از این استارباکس روی شکل های تازه چای و قهوه مثل iced اسپرسو وiced tea های به هم زده شده  «Teavana» تمرکز کرده است.

این شرکت همچنین به استفاده از گرایشات در حال رشد از قبیل گیاهخواری و تقاضای مصرف کننده برای نوشیدنی ها و جایگزین های گیاهی می اندیشد. برنامه غذایی استارباکس ۲۱درصد رشد آمار فروش در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی را هدف قرار داده و شاخص جانسون نیز نیل به نرخ رشد ۲۵درصد تا سال ۲۰۲۱ میلادی را به عنوان برنامه آتی استارباکس در نظر گرفته است.

به اعتقاد او، مدیران استارباکس روی چهار شاخه در حال رشد پیرامون نوشیدنی های «Cold Brew»، «Draft Nitro» و تعدیل کننده هایی با محوریت گیاهی از جمله بادام، نارگیل و جایگزین شیر سویا تکیه می کنند.

در ادامه وی افزود که نه فقط این پلتفرم های به سرعت در حال رشد ارتباط نزدیکی با مشتریان ما برقرار می کنند، بلکه تحقیقات شرکت از اقدام فوق به عنوان فرصتی قابل توجه برای فروش محصولات خارج از محل های اصلی فروش هنگام صبح نام می برد.

این شرکت همچنین قصد ایجاد ارتباطی دیجیتال تر از گذشته با مصرف کنندگان، در درجه اول، از طریق اجرای برنامه عضویت جوایز استارباکس و نرم افزار Mobile Order & Pay را دارد.

در کل سال ۲۰۱۷، اجرای برنامه عضویت جوایز استارباکس در ایالات متحده آمریکا در مقایسه با سال گذشته ۱۱درصد رشد کرد. این در حالی است که بودجه اختصاصی برای هر یک از اعضا در سه ماهه چهارم سال ۸درصد افزایش یافت. شرکت هم اکنون در صدد است تا به مشتریان شانس پرداخت هزینه از طریق نرم افزار را بدهد، حتی اگر هیچ یک از آنها جزو اعضای برنامه جوایز استارباکس نباشند.

نظر شما