نقش متغیر قومیت و نژاد در بازاریابی نوشیدنی انرژی زا در آمریکا/ تمرکز ردبول بر سیاهپوستان و آسیایی‌ها

اطلاعات سال ۲۰۱۶ نشان می دهد که برند ردبول در آمریکا بر متغیر قومیت و نژاد برای تقسیم بازار توجه دارد به طوری که انتخاب ۳۷ درصد آسیایی ها و ۴۴ درصد سیاه پوستان آمریکایی ردبول است.

کد خبر : 28013 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین نمودار زیر فروش نوشابه های انرژی زا بر حسب  متغیرهای نژاد و قومیت را در آمریکا نشان می دهد. این متغیر از جملع متغیرهای جمعیت شناختی در بازاریابی است که در کشوری با تنوع قومیت بالا حتما در برنامه بازاریابی شرکت ها لحاظ می شود و تاثیر آن در برنامه بازاریابی و تبلیغاتی شرکت دیده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین ردبول از پرطرفدارترین نوشیدنی‌ها در فیسبوک و شبکه‌های اجتماعی است.

آمار و ارقام می‌گوید محصولات رد بول  بیشترین سهم را در بازار نوشیدنی انرژی زا در آمریکا دارد. این کشور یکی از بزرگترین مصرف کنندگان نوشیدنی انرژی زا در جهان است.
نوشیدنی انرژی زای رد بول برای قرار گرفتن در روند توجه مردم به نوشیدنی سلامت و با توجه به رشد ۲٫۹ درصدی مشتریان خودش انواع نوشیدنی‌های بدون شکر را هم به بازار عرضه کند

نظر شما