نکات مهم در طراحی بسته‌بندی چای

نکات مهم در طراحی بسته‌بندی چای

در بسته‌بندی چای کیسه‌ای حتما توجه کنید که سبک و کم جا باشد چون معمولا در هنگام سفر یا در محل کار از آن استفاده می‌شود و سنگین یا جاگیر بودن آن باعث عدم استفاده از آن می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، به گزارش فائو (سازمان خوار و بار کشاورزی ملل متحد) چای پرمصرف‌ترین نوشیدنی بعد از آب است و به طور متوسط روزانه ۶ میلیارد فنجان چای در تمام نقاط جهان نوشیده می‌شود. چه چیزی چای را انقدر خاص کرده است؟ بعد از یک روز خسته کننده، چیزی که می‌تواند حال شما را خوب کند، یک فنجان چای داغ است. یا تصور کنید که در هوای سرد یک روز زمستانی چه چیزی بیشتر به شما می‌چسبد؟ یک فنجان چای داغ.

همین اهمیت زیاد چای و طعم خوب آن باعث شده است تا شرکت‌های تولید کننده چای برای بسته بندی محصول شان از روش‌هایی کمک بگیرند تا بتوانند راحت تر محصول شان را شکیل تر و جالب تر به دست مشتری برسانند.

چای عمدتا به دو صورت فله ای یا کیسه‌ای به دست مشتری می‌رسد. چه شما به صورت فله‌ای بخواهید محصول خود را توزیع کنید و چه به صورت چای کیسه‌ای، باید به طراحی و بسته‌بندی محصول توجه کنید.

طراحی بسته‌بندی چای

در بسته‌بندی چای کیسه‌ای حتما توجه کنید که سبک و کم جا باشد چون معمولا در هنگام سفر یا در محل کار از آن استفاده می‌شود و سنگین یا جاگیر بودن آن باعث عدم استفاده از آن می‌شود. در بسته بندی چای فله ای دقت کنید که مواد استفاده شده در تولید بسته بندی باید حتما کیفیت لازم را داشته باشد تا از ورود رطوبت و هوا به داخل چای جلوگیری شود.

طرح و رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند با رنگ‌های برند شما‌هارمونی داشته باشد و یا می‌تواند کاملا با آن تفاوت داشته باشد. چون برای مصرف کننده بیشتر مهم است که طرحی جذاب و قابل توجه ببیند تا اینکه به رنگ‌های برند شما روی آن توجه کند.

 

اطلاعات روی بسته‌بندی باید کامل باشد. این که چای چه طعمی‌دارد، زمان مورد استفاده چقدر است، تاریخ تولید و تاریخ انقضا چه زمانی ست، اگر چای از چند طعم تشکیل شده طعم‌ها چه هستند و حتی چه خواصی دارند، برای فرد خاصی ممنوعیت مصرف دارد یا خیر. در انتها هم حتما به لوگو و شعار شرکت تان توجه کنید.

 

کد خبر : 27840 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۹:۳۴

بیشتر بخوانید

نظر شما