وضعیت بازار نوشیدنی‌ در ترکیه

دلایل انتخاب یک نوشیدنی توسط مصرف‌کنندگان آمریکایی به روایت آمار

۷۲ درصد از مصرف کنندگان نوشیدنی‌های غیر الکلی در آمریکا گفته‌اند که یک نوشیدنی را به دلیل طعم و بوی آن انتخاب می کنند و این دو فاکتور برای آنها اهمیت کلیدی در انتخاب دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین نمودار زیر نتایج یک نظرسنجی از مصرف کنندگان آمریکایی در سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. در این نظرسنجی از آنها خواسته شده بود که دلیل خود را بیان کنند و آنها حق انتخاب و اولویت بندی بیش از یک گزینه را داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین ۷۲ درصد از شرکت کنندگان  در این نظرسنجی گفته اند که ابتدا به ساکن یک نوشیدنی غیرالکلی را به خاطر ظعم و مزه آن انتخاب می‌کنند. ۳۵ درصد گفته اند ابتدا به ساکن نوشیدنی را به دلیل جنس آن(چای، قهوه، آب گیاهان و..) انتخاب می‌کنند. ۲۱ درصد اعلام کرده اند اولویت اول آنها سلامتی و طبیعی بودن برای انتخاب یک نوشیدنی است و ۱۶ درصد هم گفته اند یک نوشیدنی را ابتدا به ساکن به خاظر کارکردهایش انتخاب می‌کنند.

کد خبر : 27088 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۰

بیشتر بخوانید

نظر شما