تحلیل طراحی هویت بصری یک آبمیوه استرالیایی

آبمیوه ۱۰۰ درصد طبیعی بروس تشکیل شده از افشره میوه و شیر با آمیخته طعه گیاهی برند جدیدی است که در بازار استرالیا وارد شده است. این برند با ۵ آبمیوه ترکیبی با سبزیجات با زیر برندهای Red ، Red, Redder ، Orange، Greener، Golden و Nutterو شیر با طعم بادام با طراحی بسته بندی و اصلاح هویت بصری توسط یک شرکت نیوزلندی به نام استدیو طراح مارکس کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین علیجاه شهربانویی از کارشناسان صنعت تبلیغات کشور در تحلیل هویت بصری آبمیوه بروس نوشت:

استفاده از ترکیبی از تصویری سازی و بافت، با آرم شیوه دست آزد و تایپوگرافی سفارشی ، رنگ‌های روشن و طبیعی و گستره زیاد رنگ سفید و ایجاد وضوح تصویری و حس آشنایی بخشید کاری است که شرکت طراحی مارکس برای کمک کردن برای ایجاد اشتیاق مخاطب انجام داده ضمن اینکه تمایل داشته تا برند سرزنده و متجدد بنظر آید و آن را در بازار بصورتی تثبیت کند که حس سلامت را نیز به مخاطب القا کند.

استدیو مارکس سعی کرده تا به شیوه موثری ارتباط میان تصویرسازی ساده و ایجاد بافت را در کار ایجاد کند. این مساله را می‌توان در برش‌های کاغذ و استمپ‌های دستی مشاهده کرد. استفاده از این سبک طراحی باعث بوجود آمدن شخصیت متمایز و خلق ارزش‌های فراوان ارتباطی شده است. این امر با ایجاد یک ترکیب کلی از تصویرگری غیرقابل اجتنابِ میوه و سبزیجات با اضافه کردن جزییاتی مثل ضربه یک مشت، علامت برق یا حتی شبیه به یک بمب و یک موج ممکن شده است. این نحوه ارائه هویت بصری بخوبی حس قدرت آبمیوه طبیعی و سبزیجات تازه را به کمک خلق فضایی منحصر بفرد که جوان پسند و نه کودکانه است محقق ساخته است.

 

 

 

 

کد خبر : 27070 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۲۲:۴۵

بیشتر بخوانید

نظر شما