تاثیر تبلیغات منفی بر کاهش مصرف شیر در یونان

تاثیر تبلیغات منفی بر کاهش مصرف شیر در یونان

در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۷ کشور یونان دچار افت مصرف شیر شد. به استثنای رکود اقتصادی یکی دیگر از عوامل کلیدی که بر عملکرد این نوشیدنی تاثیر گذاشت، میزان بالای لاکتوز و تبلیغات منفی شیر گاو در رسانه‌های در این کشور بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، فروش محصولات نوشیدنی شیر در یونان در طول دوره بازبینی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ به دلیل کاهش مصرف شیر کاهش یافت. رکود اقتصادی موجب کاهش فروش شیر در این کشور شد و مصرف شیر در میان بزرگسالان نیز کاهش یافته. در حالی که والدین هنوز برای فرزندان خود شیر خریداری می‌کنند. به استثنای رکود اقتصادی یکی دیگر از عوامل کلیدی که بر عملکرد این نوشیدنی تاثیر گذاشت، میزان بالای لاکتوز و تبلیغات منفی شیر گاو در رسانه‌های در این کشور بود.

جایگزین‌های شیری برای تحولات جدید در این صنعت در طول دوره پیش‌بینی شده تمرکز کردند تا سرمایه گذاری‌های بیشتری را جذب کنند، زیرا انتظار می‌رود که بازیکنان جدید وارد این رده بالقوه سودآور شوند.

پتانسیل رشد در این کشور اروپایی با توجه به میزان نفوذ کم و همچنین به دلیل اینکه محصولات جایگزین شیر در مقایسه با شیر لبنی سالم‌تر و سبک تر هستند،رو به افزایش است. به این معنی که تقاضای آنها در میان بزرگسالان افزایش می‌یابد. سوپرمارکتهای یونان نیز با حمایت از این روند، فضای بیشتری برای جایگزین ‌های شیر اختصاص دادند.

کد خبر : 27032 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۶:۵۷

بیشتر بخوانید

نظر شما