روند صعودی مصرف آب بسته‌بندی در آمریکا

روند صعودی مصرف آب بسته‌بندی در آمریکا

روند صعودی مصرف نوشیدنی در آمریکا ادامه دارد، در حالی که برندهای آب بسته‌بندی معروف در سال‌های اخیر در آمریکا حضور داشته‌اند، واردکنندگان آب آشامیدنی جدید وعده رشد و تغییر چشم‌انداز آب بسته‌بندی در این کشور را داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، آب بسته‌بندی در حال حاضر قوی‌ترین و بزرگترین نوشیدنی غیر الکلی در آمریکا در شرایط خرده‌فروشی است و آمادگی دارد تا سهم مصرف نوشیدنی‌های این کشور را به سمت گزینه‌های نوشیدنی سالم تر ببرد.

روندهای مصرفی گسترده آمریکا که روی سلامتی و سادگی محصول متمرکز هستند، برای رشد و توسعه آب بسته‌بندی در طول دوره پیش بینی شده تنظیم شده است. با نگرانی‌های مربوط به شکر و شیرین‌کننده‌های مصنوعی، مصرف‌کنندگان آمریکایی به دنبال جایگزین سالم و طبیعی برای نوشیدنی‌های گازدار هستند.

آب بسته‌بندی که تحت تأثیر چندین بسته بندی خصوصی ۳۶ لیتری بطری نیم لیتری قرار دارد، سالانه به طور متوسط ​​قیمت واحد آب بسته‌بندی را کاهش می‌دهد. در حالی که خرده فروشان فروشگاه‌های مخصوص تخفیف و  عمده‌فروشی همچنان به کاهش قیمت‌ها در طول دوره پیش بینی ادامه می‌دهد.

روند صعودی کالاهای اساسی و آب بسته‌بندی در آمریکا ادامه دارد، در حالی که برندهای آب بسته‌بندی شیرین مانند فیجی فیجی (Fiji Water’s Fiji) و Glacéau Smartwater کوکاکولا در سال‌های اخیر در آمریکا حضور داشته‌اند، واردکنندگان آب آشامیدنی جدید وعده رشد و تغییر چشم‌انداز آب بسته‌بندی در این کشور را داده‌اند.

کد خبر : 27022 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۸

بیشتر بخوانید

نظر شما