تغییر ذائقه کره‌ای‌ها به مصرف آبمیوه‌های گرمسیری

تغییر ذائقه کره‌ای‌ها به سمت مصرف آبمیوه‌های گرمسیری

طعم‌های آبمیوه مورد علاقه کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۷ به سرعت از پرتقال، انگور و سیب به سمت میوه‌های گرمسیری مانند نارگیل، کالامانس و مانگو تغییر یافت و بنابراین نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌ها در این کشور رشد قابل توجهی داشته و طیف گسترده‌ای از طعم‌های نوشیدنی گرمسیری در بازار عرضه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، به دلیل تبلیغات منفی در مورد محتوای قند نوشابه‌ها در کره جنوبی، گرایش به سمت آبمیوه‌ها به دلیل مزایای سلامتی آنها افزایش پیدا کرد، بنابراین این گروه در طول دوره بازبینی با یک چالش جدی مواجه شد.

تعداد خانواده‌های تک نفره بر عطر و طعم، فرمولاسیون و اندازه بسته تاثیر می‌گذارد. تولیدکنندگان آبمیوه نیاز به توسعه طرح‌های بسته‌بندی با درج مزایای کارکردی دارند که نیازهای گروه مصرف‌کنندگان جدید را برآورده می‌کنند.

انتطار می‌رود در دوره پیش‌بینی شده عملکرد مثبت آبمیوه‌ها، آب نارگیل و سایر آبمیوه‌های گیاهی را در کره جنوبی شاهد باشیم. مصرف‌کنندگان کمتر احتمال دارد محتوای قند را در نظر بگیرند در حالی که آنها چیزی را انتخاب می‌کنند که داری مزایای سلامتی باشد.

طعم‌های آبمیوه مورد علاقه کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۷ به سرعت از پرتقال، انگور و سیب به سمت میوه‌های گرمسیری مانند نارگیل، کالامانس و مانگو تغییر یافت و بنابراین نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌ها در این کشور رشد قابل توجهی داشته و طیف گسترده‌ای از طعم‌های نوشیدنی گرمسیری در بازار عرضه شد.

Lotte Chilsung که برند آبمیوه موفق در کره جنوبی است نیز از سال گذشته از آبمیوه‌های کارکردی مانند Tropicana Essential استفاده کرده است. این شرکت بر توسعه طعم‌های جدید آبمیوه در طول دوره پیش بینی تمرکز کرد تا در مقابل بازار جهانی خود به رقابت بپردازد.

کد خبر : 26947 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۳:۰۹

بیشتر بخوانید

نظر شما