سرمایه‌گذاری رسانه‌ای استارباکس لهستان برای تصاحب بازار قهوه

سرمایه‌گذاری رسانه‌ای استارباکس لهستان برای تصاحب بازار قهوه

استارباکس (Starbucks) برای بازگشایی قهوه‌خانه‌ها و کافه‌های تخصصی در سال ۲۰۱۷ به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رسانه‌ای برای تولید محتوای مناسب پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، ثبات اقتصادی و شیوه زندگی متفاوت، مصرف‌کنندگان لهستانی مدرن را تشویق می‌کند که بیشتر محصولات آسان برای استفاده، کارآمد و با کیفیت برتر، مانند قهوه پودرشده تازه مصرف کنند. حجم فروش خرده فروشی لهستان در سال ۲۰۱۷ به سرعت رشد کرد.

فروش قهوه در بازار همچنان شاهد رشد حجم در سال ۲۰۱۷ بود، به ویژه دانه‌های قهوه  تازه، که خدمات غذایی را تحت تأثیر قرار می‌دهند. با افزایش درآمد یکپارچه و هزینه‌های بیشتر برای خدمات غذا، قهوه در کافی شاپ‌های تخصصی افزایش بسیاری داشت.

در سال ۲۰۱۷، قیمت خرده فروشی واحد (کیلوگرم) قهوه تازه به طور قابل توجهی پایین تر از میانگین اروپای شرقی بود. وضعیت اقتصادی لهستان، توزیع کنندگان قهوه و تولید‌کنندگان را کاهش داد و باعث شد تا در کنار پیشنهادات تبلیغاتی ویژه، همچنان رقابتی باقی بماند.

استارباکس لهستان در حال سرمایه‌گذاری در قهوه‌خانه‌های نزدیک به مناطق کسب و کار و اخیرا در ایستگاه‌های خدمات بنزین – گاز برای به دست آوردن بازار مصرف‌کنندگان است. استارباکس (Starbucks) برای بازگشایی قهوه‌خانه‌ها و کافه‌های تخصصی در سال ۲۰۱۷ به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی رسانه‌ای برای تولید محتوای مناسب پرداخت.

پلوتون، اولین برند قهوه لهستانی، در سال ۱۹۵۰ از بازار قهوه حذف شد. در سال ۲۰۱۷، برند و لوگوی Pluton Kawa فروخته شد که از طریق کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی شد.

قهوه در لهستان تحت تاثیر شرکت‌های بین المللی است. با این حال، Mokate یکی از چند تولیدکننده لهستانی است که به تغییرات سریع بازار از سال ۱۹۹۰ هماهنگ شده است.

کد خبر : 25841 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۱۴

بیشتر بخوانید

نظر شما