کاهش شکر آبمیوه در کامرون به دلیل تغییر گرایشات مصرفی

افزایش فروش آبمیوه و جایگزینی آن با نوشیدنی گازدار در ازبکستان

فروش آبمیوه در ازبکستان در حال رشد است و مردم اغلب به خرید آبمیوه می‌پردازند. این به طور عمده به این دلیل است که شکاف قیمت بین آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های غیر الکلی گازدار کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، در سال‌های پیشین آبمیوه در ازبکستان تنها برای تعطیلات عمومی‌خریداری می‌شد اما اخیرا این رده در حال رشد بوده و مردم اغلب به خرید آبمیوه می‌پردازند. این به طور عمده به این دلیل است که شکاف قیمت بین آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های غیر الکلی گازدار کمتر شده است.

با توسعه رده آبمیوه، تولیدکنندگان پیشرو آبمیوه در ازبکستان، بسته‌های کوچک و ۲۰۰ میلی لیتری آبمیوه را با هدف جذب کودکان معرفی می‌کنند. والدین به جای خرید نوشیدنی‌های گازدار تلاش می‌کنند که نوشیدنی‌های سالمتری برای کودکانشان خریداری کنند.

در حالی که گروه آبمیوه در حال توسعه است، انتظار می‌رود تقاضا برای آبمیوه‌ای باکیفیت در آینده افزایش یابد. پیش از این نیز چند برند حرفه‌ای در ازبکستان حضور داشتند اما حضور آنها طولانی‌مدت نبود.

برند Sochnaya Dolina اولین برند تجاری آبمیوه ازبکستان است که Yulduz Usmanova معروف‌ترین خواننده ازبکستانی که حضور در تبلیغات این آبمیوه را انتخاب کرده است. تبلیغات نیمه دوم دوره بازبینی او بارها و بارها روی بیلبوردهای تبلیغاتی تلویزیونی و شهر نشان داده شده است.

برندهای محلی گروهی از آبمیوه‌ها را در ازبکستان کنترل می‌کنند. آبمیوه وارداتی روسیه مانند J7 و Ya به سختی در ازبکستان به فروش می‌رسد.

رقابت اصلی بین سه برند Sochnaya Dolina، Bliss و Dena در ازبکستان وجود دارد. هر سه شرکت تولیدکننده نیز برندهای ارزان‌تر را تولید می‌کنند، یعنی آبمیوه‌های بدون الکل.

کد خبر : 25811 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۴

بیشتر بخوانید

نظر شما