بازاریابی محتوایی نوشابه آمریکایی با انیمیشن اسطوره دو و میدانی

گیترید برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر ویدئوی خود المپیک ریو دو ژانیرو را برای نمایش محتوای اش انتخاب کرد. به این ترتیب انیمیشن کوتاه آنها در این زمان نگاه های بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین بی شک برای دستیابی به توجه مخاطب همه برندها نیاز به برانگیختن احساسات مخاطب دارند. خوشبختانه در این مسیر گزینه‌های متعددی پیش روی ماست. تمرکز بر روی نوستالژی‌ها، شوخی‌های خنده دار، مشکلات زندگی، اتفاقات شوکه کننده و نکات مثبت زندگی از جمله این گزینه‌ها هستند.

بازاریابی محتوایی گیترید

اگرچه انتظارات ما از محتوای برندها بسیار کمتر از محتوای تبلیغاتی است، با این حال کمپین برند گیترید* همه پیش بینی‌ها را بهم ریخت. محور اصلی کمپین پسری که پرواز را یاد گرفت، بیان زندگی اوسین بولت، دونده مشهور جامائیکایی، در هفت دقیقه است.

به منظور خلق داستانی هرچه حرفه ای تر برند گیترید به سراغ استودیو تولید انیمیشن Moonbot رفت. سابقه کسب جایزه اسکار در این انتخاب گیترید تاثیر بسزایی داشت. گیترید برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر ویدئوی خود المپیک ریو دو ژانیرو را برای نمایش محتوای اش انتخاب کرد. به این ترتیب انیمیشن کوتاه آنها در این زمان نگاه‌های بسیار زیادی را به خود جلب کرد.

به طور مشخص نام برند گیترید در طول انیمیشن به ندرت به چشم می‌خورد. فقط یکبار و آن هم در پس زمینه صحنه به عنوان اسپانسر کنار زمین نام این برند نمایان می‌شود. با این حال رمز موفقیت این ویدئو استفاده از نوشیدنی‌های برند گیترید از سوی اوسین بولت برای موفقیت در مسابقات دو است. به این ترتیب با بیان داستانی از زندگی یک قهرمان خود ساخته گیترید علاوه بر جلب احساسات مخاطب به بیان مزیت‌های محصولش نیز می‌پردازد.

انیمیشن کوتاه گیترید علاوه بر جلب میلیون‌ها نگاه در طول مسابقات المپیک عملکرد خارق العاده ای در شبکه‌های اجتماعی نیز داشته است. بر این اساس در یوتیوب آنها ۱۵ میلیون نگاه را به خود جلب کرده اند. همچنین در فیس بوک بیش از ۲ هزار کاربر محتوای این برد را بازنشر داده اند.

 منبع: فرصت امروز

___________________________________________________________________________________

*گیترید نوشابه غیرگازدار پرطرفداری در آمریکا است. این شرکت از حامیان رسمی‌مسابقات ان بی ای، و نیز تیم فوتبال آمریکایی دانشگاه فلوریدا است، جایی که در یکی از آزمایشگاه‌های آن در سال ۱۹۶۵ اختراع شد.

کد خبر : 25624 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۸:۳۶

بیشتر بخوانید

نظر شما