یا مصرف قهوه باعث لاغری می‌شود؟

راه‌یابی فرهنگ قهوه‌نوشی در خانه‌های استرالیایی‌ها

فرهنگ قهوه‌نوشی در خانه از سال ۲۰۱۷ در میان مصرف‌کنندگان استرالیایی نفوذکرده است و آنها علاقه‌مند به آگاهی از محصولات اورجینال قهوه و روش‌های تولید این محصول هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، فرهنگ قهوه‌نوشی همچنان به خانه‌های استرالیایی‌ها در سال ۲۰۱۷ نفوذ کرده و تقاضا و انتخاب نوع قهوه در مصرف‌کنندگان نشان می‌دهند که اولویت رو به رشد محصولات قهوه با کیفیت در این قاره بالاست. آنها همچنین به دنبال تکرار تجربه قهوه با دانه‌های تازه قهوه و پودر قهوه تازه در خانه هستند.

مصرف‌کنندگان همچنین علاقه بیشتری به آگاهی از اینکه کدام محصولات پودر قهوه اورجینال هستند، نشان می‌دهند این شامل درک از روش‌های تولیدی برای تولید محصولات مصرفی و همچنین اینکه آیا مواد تشکیل دهنده آنها به طور پایدار دارای گواهینامه کلیدی از جمله Rainforest Alliance و Organic Certified Australian که در این کشور مرسوم است، هستند.

Nescafé Blend 43 در استرالیا در سال ۲۰۱۷ بزرگترین فروش قهوه را در استرالیا را داشت. فروش نستله بیش از دو برابر برند تجاری بود که میزان قابل توجهی از فروش قهوه فوری در بازار محلی را نشان می‌داد.

Jacobs Douwe Egberts از رشد قوی برند Moccona خود، به ویژه در قهوه استاندارد به طور منظم استفاده کرده است. رشد قهوه فوری موکنا (Moccona) سبب شد این برند  رهبر رده Nescafé Blend 43 ش.د.

پس از راه‌اندازی قهوه لاوازا (Lavazza) استرالیا و تولید دیگر محصولات با نام Valcorp Fine Foods با استفاده از برند لاوازا در سال ۲۰۱۶، این شرکت سهم پایدار در قهوه را حفظ کرده است. 

کد خبر : 25567 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۹

بیشتر بخوانید

نظر شما