رشد صنعت آبمیوه جمهوری آذربایجان بعد از نوسانات نرخ ارز

افزایش گرایش تایوانی‌ها به آبمیوه و سبزیجات بدون شکر

با آگاهی از مزایای سلامتی آبمیوه‌ها و سبزیجات بدون شکر در تایوان و به دلیل افزایش بروز بیماری‌ها در این کشور گرایش مصرف‌کنندگان به سمت این نوشیدنی‌ها افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، با توجه به ظهور آلودگی‌های جدید مواد غذایی و نوشیدنی، مصرف آبمیوه‌های بدون شکر و  مواد افزودنی در تایوان افزایش داشته است. همچنین نوشیدنی‌های با کیفیت بهتر در این کشور با نام تجاری شناخته‌شده‌تر و ترکیبی از میوه‌ها و سبزیجات محلی رشد یافته است.

به علت توسعه محصولات خصوصی private lable و با توجه به تغییر تقاضای مصرف‌کنندگان تایوانی، فروشگاهها اهمیت بیشتری به محصولاتی با این برند می‌دهند.
کوکاکولای تایوان نیز Swire Coca-Cola
به دلیل کاهش سهم خود در سال ۲۰۱۷ به دنبال رهبری بازار آبمیوه بود.

آبمیوه در تایوان همچنان تحت تأثیر بازیکنان و رهبران محلی قرار دارد. کوکاکولای تایوان یکی از این برندهاست. این شرکت با کارخانه‌های قدیمی‌تاسیس شده و مجوز نصب شده در تایوان و همچنین با گرایش تایوانی‌ها به محصولاتی با برندهای شناخته‌شده به دلیل اعتماد بیشتر به این نوشیدنی‌ها، کوکاکولا توانست رهبری بازار نوشیدنی‌های این کشور را به دست آورد.

یورو مونیتور می‌نویسد: تغییر در مواد تشکیل‌دهنده ساده تر و اساسی تر در آبمیوه‌های تایوانی دیده می‌شود. تحولات محصول جدید آبمیوه تایوان بر کیفیت و استفاده از مواد محدودتر، اما قابل اعتماد تمرکز کرده است.

کد خبر : 24526 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۱

بیشتر بخوانید

نظر شما