روند نزولی مصرف آبمیوه در کشورهای اروپایی

افزایش گرایش تایوانی‌ها به آبمیوه و سبزیجات بدون شکر

با آگاهی از مزایای سلامتی آبمیوه‌ها و سبزیجات بدون شکر در تایوان و به دلیل افزایش بروز بیماری‌ها در این کشور گرایش مصرف‌کنندگان به سمت این نوشیدنی‌ها افزایش یافته است.

کد خبر : 24526 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۰:۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، با توجه به ظهور آلودگی‌های جدید مواد غذایی و نوشیدنی، مصرف آبمیوه‌های بدون شکر و  مواد افزودنی در تایوان افزایش داشته است. همچنین نوشیدنی‌های با کیفیت بهتر در این کشور با نام تجاری شناخته‌شده‌تر و ترکیبی از میوه‌ها و سبزیجات محلی رشد یافته است.

به علت توسعه محصولات خصوصی private lable و با توجه به تغییر تقاضای مصرف‌کنندگان تایوانی، فروشگاهها اهمیت بیشتری به محصولاتی با این برند می‌دهند.
کوکاکولای تایوان نیز Swire Coca-Cola
به دلیل کاهش سهم خود در سال ۲۰۱۷ به دنبال رهبری بازار آبمیوه بود.

آبمیوه در تایوان همچنان تحت تأثیر بازیکنان و رهبران محلی قرار دارد. کوکاکولای تایوان یکی از این برندهاست. این شرکت با کارخانه‌های قدیمی تاسیس شده و مجوز نصب شده در تایوان و همچنین با گرایش تایوانی‌ها به محصولاتی با برندهای شناخته‌شده به دلیل اعتماد بیشتر به این نوشیدنی‌ها، کوکاکولا توانست رهبری بازار نوشیدنی‌های این کشور را به دست آورد.

یورو مونیتور می‌نویسد: تغییر در مواد تشکیل‌دهنده ساده تر و اساسی تر در آبمیوه‌های تایوانی دیده می‌شود. تحولات محصول جدید آبمیوه تایوان بر کیفیت و استفاده از مواد محدودتر، اما قابل اعتماد تمرکز کرده است.

نظر شما