تاثیر تبلیغات در افزایش گرایش به قهوه فوری در آرژانتین

افزایش فروش قهوه فوری در سنگاپور به دلیل کنترل میزان شکر آن

فروش خرده فروشی قهوه فوری از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ به شدت افزایش یافت، زیرا این نوع قهوه‌ها راحت‌تر آماده می‌شوند و حتی مصرف‌کنندگان می‌توانند میزان شکر این نوشیدنی را کنترل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، قهوه فوری در سال ۲۰۱۷ سهم قابل توجهی از فروش  را در سنگاپور به دست آورد. در بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، فروش قهوه فوری به دلیل ایجاد شدن بازار رقابتی توسط رقبا با شعار مضر بودن در برابر دیابت که در سال ۲۰۱۶ آغاز شد، کاهش یافت.

فروش خرده فروشی قهوه فوری از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ به شدت افزایش یافت، زیرا این نوع قهوه‌ها راحت‌تر آماده می‌شوند و حتی مصرف‌کنندگان می‌توانند میزان شکر این نوشیدنی را کنترل کنند.

یورو مونیتور می‌نویسد: در این میان غلاف قهوه Nespresso و Nestlé Dolce Gusto سنگاپور رده حجم خرده‌فروشی خود را کنترل کردند. در حالی شرکت‌های جدیدی مانند Hook، Medano و Arrow Coffee با استفاده از سیستم عامل‌های ارزان قیمت مانند خدمات خرده‌فروشی اینترنتی و سرویس‌های سنتی حمل و نقل جایگاه خود را در فروش افزایش دادند.

با وجود آنکه قهوه سنگاپور ترکیبی از شکر، کره یا مارگارین منحصر به فرد است و به آن طعم محلی متمایز می‌بخشد، چندین سال است در این کشور قهوه سرد آماده را ترجیح می‌دهند و نسل‌های قدیمی‌تر نیز کم کم به سفارش قهوه از موسسات خدمات برندهای فوری قهوه مانند Gold Kili عادت می‌کنند.

 

کد خبر : 24380 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۰

بیشتر بخوانید

نظر شما