افزایش گرایش مصرف‌کنندگان تایوانی به برندهای جدید چای

افزایش گرایش مصرف‌کنندگان تایوانی به برندهای جدید چای

مصرف‌کنندگان تایوانی تمایل بیشتری نسبت به کشف برندهای جدید چای دارند بنابراین سهم ارزش خرده‌فروشی تولیدکنندگان قدیمی چای کاهش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، مصرف چای بخش مهمی‌از فرهنگ محلی تایوانی‌هاست و چای شیر فوری محبوبیت و افزایش قابل توجهی در تایوان دارد. با این حال، تقاضا برای چای تحت تأثیر رشد و محبوبیت قهوه و نسل جوان بود که گرایش به نوشیدنی‌های مدرن داشتند.

یورو مونیتور می‌نویسد: در سال‌های اخیر با توجه به کیفیت چای و ایمنی که شامل علامت‌های تجاری محلی و چای وارداتی در تایوان است این کشور شاهد رسوایی جدید در ترکیب چای‌های بی‌کیفیت به عنوان یک برند با قیمت بالا و نیز میزان باقیمانده سموم در برخی از این محصولات بوده است.

مصرف‌کنندگان تایوانی در سال ۲۰۱۷  تمایل بیشتری نسبت به کشف برندهای جدید چای داشتند بنابراین سهم ارزش خرده‌فروشی تولیدکننده داخلی چای رن  (Ren Tea) که شرکتی با مسئولیت محدود در تولید چای است، کاهش یافت.

با اینکه توزیع، کلید اصلی برای رشد تولیدات تولیدکنندگان چای در تایوان است اما کانال‌های خرده‌فروشی بزرگ توسط بسیاری از کارخانه‌ها محدود شدند و طیف وسیعی از محصولات چای، نوشیدنی‌های  ورزشی به ویژه نوشابه‌ها در قفسه‌های محدود فروشگاه‌ها قرار گرفتند.

کد خبر : 24353 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۰

بیشتر بخوانید

نظر شما