10 نکته برای بازاریابی در اینستاگرام قابل توجه فعالان صنعت نوشیدنی

۱۰ نکته برای بازاریابی در اینستاگرام قابل توجه فعالان صنعت نوشیدنی

امروزه رمز موفقیت فعالان صنعت نوشیدنی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است. در این مطلب با ۱۰ نکته عالی برای بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی در صنعت نوشیدنی در سال ۲۰۱۸ آشنا خواهید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نوش آنلاین، شبکه‌های اجتماعی برای فعالان صنعت نوشیدنی نقش پر اهمیتی دارد، به طوری که استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و بازاریابی مستقیم برای فعالان صنعت نوشیدنی از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده است چرا که دسترسی این رسانه‌ها به مصرف کنندگان روز به روز بیشتر می‌شود.

آمار و ارقام ۶ ماه اول سال ۲۰۱۷ میلادی می‌گوید که استارباکس و کوکاکولا فعال‌ترین برندهای جهانی صنعت نوشیدنی در شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند. ردبول نیز از موفق‌ترین شرکت‌های نوشیدنی و حتی موفق‌ترین شرکت‌های جهان در استفاده تبلیغاتی و روابط عمومی‌از شبکه‌های اجتماعی است.

بر اساس تحقیقات یکی از رموز موفقیت اینستاگرام، طیف جمعیتی کاربران آن است. نتایج تحقیقات مؤسسه Pew نشان می‌دهد که ۷۱درصد از کاربران ۱۸تا ۲۴ساله جهان از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند.

در این مطلب با ۱۰ نکته عالی برای بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) در صنعت نوشیدنی در سال ۲۰۱۸ آشنا خواهید شد. این نکات عبارتند از:

۱- چت بات‌ها ضروری هستند.

۲- پخش زنده اینترنتی به‌سرعت در حال فراگیر شدن هستند.

۳- محتوای ویدیویی همچنان به رشد سریع خود ادامه می‌دهد.

۴-نسل جدیدی وجود دارد که می‌توانید روی آن تمرکز کنید.

۵- استفاده از برنامه‌های بلاک کننده تبلیغات (ad blocker) هرروز بیشتر می‌شود.

۶- تاثیر بازاریابی از طریق افراد بانفوذ بیشتر از گذشته شده است.

۷- تعداد بیشتری از بازاریاب‌ها به سمت ویژگی‌های انتشار از طریق شبکه‌های اجتماعی گرایش پیداکرده‌اند.

۸- استوری‌های اینستاگرام هرروز محبوب‌تر می‌شوند.

۹-تعداد افرادی که از جستجوی صوتی برای یافتن سریع پاسخ پرسش‌هایشان استفاده می‌کنند، روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

۱۰- برندها برای ارایه پیام‌های تبلیغاتی موثر به بازدیدکنندگانشان از محتوای هوشمند و پویا استفاده می‌کنند.

 

کد خبر : 20846 تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۹

بیشتر بخوانید

نظر شما